Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 30 september 2010

Av AG Ylander - 30 september 2010 10:04

De e fantastiskt vad ja bara ÄLSKAR att ha mobilt bredband *morr* hade skrivit ett långt inlägg här o FLUPP så va ja utloggad från internet, loggade in igen, skrev klart, och skulle spara här, nähänä, då blev ja utloggad från bloggen    kändes det då... Nåja, skam den som ger sej tänkte jag då så vi gör om alltihopa *haha*


Min kropp har tydligen hittat muskler ja inte trodde fanns... Lånade "Tanken" av Mikki igår på en ridtur. Tanken är en överfet tinker som egentligen heter Apache, men hur mysig o go som helst!! Han har dock inte bråttom den killen, honom ska man ut o njuta av ridturen med, de e ingen häst man far ut me för att få fart o fläkt direkt!! Men han e stor o inbringar mycket trygghet!! Fast han borde ut fyra gånger i veckan MINST just nu.


Längtar tills imorgon, ha bokat helkroppsmassage för att skämma bort mej själv lite!! Känns som det behövs för ja e helt låst i alla muskler... Idag vet ja int ännu vad ja ska hitta på, funderar på att ta Seigla o fara på banan o tukta henne lite, hon sku nog behöva lite dressyr tukt den lille damen!!


Förresten, om de nu e NÅN som läser min blogg: KAN NÅN HJÄLPA MEJ MED HUR MAN FÅR ETT SNYGGT UTSEESNDE PÅ DEN MED HEADER O DYL?? NU SER MIN BLOGG MEST BARA TRÅKIGT UT...


Puss o kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards