Queen-Of-Darkness

Direktlänk till inlägg 28 september 2014

Hösten är på intågande...

Av AG Ylander - 28 september 2014 19:03

Med allt vad det innebär! Vackra färger, sval luft, mys inomhus med levande ljus...

Men hösten har även med sej ångest, depression, dåligt mående.

Det blir grått, mörkt å regnigt...

I takt med att solljuset minskar ökar ångesten. Ensamheten. Rastlösheten.

Ja får inget gjort. Ja blir som förlamad o ligger mest i soffan under en filt o har panikattacker.

En svart scarf som drar sej runt min själ, varv på varv, runt runt, tills det mitt i allt dras åt å jag kan inte andas. Det förvarnar aldrig, inga små tecken som säger

"Hello, get ready bitch, my name is anxiety and now I'm here!!"

å så PANG, där va den...

Mr.Ångest

Alltid lika ovälkommen...

Som en stor fet smäll i magen...

Ja försöker vara

 

Fast ja innerst inne känner mej betydligt mera

   

Ännu har det inte slagit till med full effekt. Hade en duktig panikattack i lördags men det var framtriggat.

Men jag bara väntar.

Väntar på smällen

På scarfen som snörs runt själen och får mej att hyperventilera och bara känna mej låg. Deppig.

Jag kan inget, vet inget, duger till inget...

Så KÄNNS det när ja mår som sämst...

Då är det underbart med vänner som finns! Även fast ja typ aldrig ändå säger när de e nått, ja tiger o lider, fel ja vet! Men de e inte så lätt att få ur sej saker när man mår skit! Inte för mej iaf...


Så, medan ja väntar på smällen njuter ja ändå lite av höstmörkret

 


Ja ÄLSKAR värmeljus! Ja helt enkelt ÄLSKAR att tända MASSOR med ljus överallt i lokalen o mysa in under en filt. Det är bland det härligaste ja vet!

När ja MÅR BRA!!

När ja får göra det för att ja VILL, inte för att min ångest tvingar mej ner i soffan in under filten...

Men under tiden så...


Until Next Time

Fridens

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AG Ylander - 29 oktober 2015 13:22

HERREGUD va länge sen ja skrivit nått här... Aja, ha väl inte haft den lättaste preioden ett tag så...   27/7 konstaterades att fostret slutat utvecklas i v.6... 31/7 till sjukhuset för förberedelser av medicinsk abort 2/8 in å göra medicinsk...

Av AG Ylander - 22 juli 2015 14:20

Ja vad kan man annat säga?? Sist ja skrev va i typ april =P  Ni som kanske hängt med så vet att mitt liv varit gaaaanska så hektiskt den senaste tiden. Den störtsta chocken of them all kom för några veckor sedan när de visade sej att ja var gravid....

Av AG Ylander - 15 april 2015 16:16

Ojsan oj vad inaktiv ja varit här då =P  Men mitt liv har minst sagt varit myyycket rörigt ett tag här nu. Gjorde ju inte saken bättre att min mor pratar om att sälja Pargas, MITT pargas, enda stället ja får sinnesro på å där ja riktigt känner mej ...

Av AG Ylander - 20 januari 2015 15:34

Efter att ha varit i Karis nästan en vecka o blivit bortskämd så e man hemma igen å blir bortskämd här med ;) Janne kockar, byker, pysslar, plockar å donar! Men ja klagar inte!! Absolut inte =P    Det som däremot tar lite hårt på mej är när folk ...

Av AG Ylander - 14 januari 2015 16:03

... Vi gav det ännu ett försök. Men var det för att VI ville eller för att "alla andra" tyckte att "Jamen klart ni ska försöka"? Ja vet inte riktigt. Men de gick ändå inte vägen. Så snart hör man till statistiken av människor med kraschat äktenskap å...

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards