Queen-Of-Darkness

Alla inlägg under april 2012

Av AG Ylander - 15 april 2012 19:54

mmm, MYCKET länge sen sist... Har väl nog hänt en hel del, en del roligt, en del tråkigt, men de e livet!


Har gått nu 2v på en kurs via AMS, ni vet, en sån därn VÄRDELÖS kurs som vissa tycker... Jag tycker däremot att den e bra =) Iaf nu när vi har Chrisse Böhlström 2v. Kentta e int riktigt min favvis... Vi kommer bara int bra överens... kemin stämmer inte... Jag tycker vi är ett bra gäng som e på kursen, vi har väldigt roligt o skrattar o flummar mkt ;) sen e de så roligt att få klä sej lit bättre o laga sej på morgonen när man far dit! Slipper slöa hemma me skitigt hår o mjukisbyxor ;) OM ja har tur nu, så ska ja få en remiss till Medimar o en riktigt ortoped med min rygg! HC läkaren skriver ju bara ut mer o mer tramal åt mej o man KAN ju inte leva på värkmediciner heller =( så med lite tur nu då så får ja ordning på ryggen! Det är ju liksom prio ETT, visst, fysioterapi kan hjälpa att man kan leva med diskbråck, men de tar inte BORT diskbråcket heller...


Annars då?? jahh, orkar inte skriva allt som hänt, så sätter in en binka bilder som får berätta istället!

               

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards