Queen-Of-Darkness

Direktlänk till inlägg 13 oktober 2011

Mitt i natten... Eller kanske tidigt på morgonen??

Av AG Ylander - 13 oktober 2011 03:33

Klockan är då alltså 04.34 här hos oss... Måste alltid lägga på en timme på bloggens klocka så de inte blir fel ;) detta är nu då 3dje natten ja lider av insomnia... JÄVLA FULLMÅNE... ja säger då det... Man blir ju psykfall med mindre på det här viset ju!! SUUUUUCKKKK.... tyckte så himla synd om älskling också som hade svårt att hitta sömnen, o han ska orka upp på jobb, om två timmar ringer hans väckarklocka =( Nåja, får trösta oss med att vi får väl sova i helgen!! På fredag kväll stängs alla ljud av på telefonerna å så ska vi SOVA... Han o jag... Tätt omslingrade brevid varandra... Finns de nått mysigare än att känna sin älskades nakna kropp nära ens egen?? Ja tror inte det... =) Bara ligga där, tätt tätt ihopslingrade, kramas, kännas varandras hjärtslag och andetag... bara hålla varandra kära... Det betyder så mkt för mej.... Trygghet är vad det är!! Ligga på hans arm innan vi somnar, bara gosa ner sej där o pussa lite på hans bröstkorg för att visa hur mkt jag älskar honom... Det finns inga ord som räcker till för att beskriva min kärlek till denna man... Han är mitt allt!! Jag har gett löfte om att älska honom i nöd och lust, i med och motgång, tills döden skiljer oss åt, och det ska ja göra också!! Det finns ingen bättre för mej, ingen finare, INGEN skulle nånsin kunna ta hans plats i mitt hjärta... De e han och jag, nu och förevigt...

  Vi är varandras raka motsatser, är väl därför vi kompletterar varandra så bra...


**************************************************


Gårdagen i övrigt då:

Tamira och jag var ut på en skogstur med Laufa o Freyr, ca 1 timme hann vi va ute så började det ÖSregna... Vi va som dränkta kaniner när vi kom tillbaka hem till stallet =( INGEN höjdare nej... Freyr ja, han va riktigt fin att rida när ja fick honom uppväckt =P Gobben va LITE trög o svårväckt först, men sen piggna han i o hade jättefin tölt i kort o mellantempo, liiiite ökad fanns det men den va inte fullt så ren, men han behöll formen fint i tempona faktiskt!! Laufa hade någe cp dag igen... Men ja tror Tamira e lite för snäll o mesig me henne... De e ju trots allt en MÄRR som man MÅST va bestämd med från början... Hon va hyperstressad o höll på att springa över mej o Freyr när dom red bakom... eller stressad kanske inte är det rätta ordet, men hon va på G iaf... Sen provade vi att Tamira gick före me Laufa, ja då stack hon mitt i allt =( De ha hon väl ADLRIG gjort tidigare =( Fattar int va de va me henne riktigt... Fast Tamira vart ju inte rädd iaf, dom kom oss sen i möte (ja höll mej i skritt eftersom att vi för det första va på en traktorstig o för det andra så ja inte skulle trycka på mera fart bakifrån) o hon bara konstaterade att "jahaja, då fick man känna på hennes galopp då" och log =P OM de bara e så då helt enkelt att de tar ett tag att lära känna henne o att hon lär känna Dig eller så e hon helt enkelt en enmanshäst så att säga... Svårt såhär när dom inte kan prata!! Nåja, idag ska ja rida henne ut så ska vi se hur de går... Håller på å funderar vilken väg vi ska ta, Micaela ska komma me ut o prova Freyr så LITE fart ska de ju va då men måttligt... Kanske de helt enkelt är nått så litet som att nu börjar Laufa få lite bättre kondis, hon ha gått ner en del i vikt, så nu kanske hon orkar börja testa!! Hon va ju så GRYMT fet när hon kom att de inte var klokt... Men nu märks de, ja märker på sadeljorden att hon gått ner lite medans andra som inte ser henne dagligen säger att de nog syns bra på henne att hon blivit smalare. Men än har vi en låååång väg att gå innan hon e i trim ;)


Nej jessus, nu e klockan just 05 å ja börjar faktiskt känna mej rätt trött... Ska nog ta å krypa upp till kojs o lägga mej ner brevid min varma mjuka underbar älskade och njuta av hans doft och somna... Jo, de låter som en BRA ide!!


     


Puss o Kram

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AG Ylander - 29 oktober 2015 13:22

HERREGUD va länge sen ja skrivit nått här... Aja, ha väl inte haft den lättaste preioden ett tag så...   27/7 konstaterades att fostret slutat utvecklas i v.6... 31/7 till sjukhuset för förberedelser av medicinsk abort 2/8 in å göra medicinsk...

Av AG Ylander - 22 juli 2015 14:20

Ja vad kan man annat säga?? Sist ja skrev va i typ april =P  Ni som kanske hängt med så vet att mitt liv varit gaaaanska så hektiskt den senaste tiden. Den störtsta chocken of them all kom för några veckor sedan när de visade sej att ja var gravid....

Av AG Ylander - 15 april 2015 16:16

Ojsan oj vad inaktiv ja varit här då =P  Men mitt liv har minst sagt varit myyycket rörigt ett tag här nu. Gjorde ju inte saken bättre att min mor pratar om att sälja Pargas, MITT pargas, enda stället ja får sinnesro på å där ja riktigt känner mej ...

Av AG Ylander - 20 januari 2015 15:34

Efter att ha varit i Karis nästan en vecka o blivit bortskämd så e man hemma igen å blir bortskämd här med ;) Janne kockar, byker, pysslar, plockar å donar! Men ja klagar inte!! Absolut inte =P    Det som däremot tar lite hårt på mej är när folk ...

Av AG Ylander - 14 januari 2015 16:03

... Vi gav det ännu ett försök. Men var det för att VI ville eller för att "alla andra" tyckte att "Jamen klart ni ska försöka"? Ja vet inte riktigt. Men de gick ändå inte vägen. Så snart hör man till statistiken av människor med kraschat äktenskap å...

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards