Queen-Of-Darkness

Direktlänk till inlägg 25 december 2011

Det börjar ta sej =)

Av AG Ylander - 25 december 2011 21:15

Jepp, snart  ja väl nöjd också HOPPAS jag =P Men ja e ju som ja alltid brukar vara, ALDRIG nöjd med nått som ja gör själv... Hittar ALLTID saker ja kunde göra annorlunda osv... Hittad lite stavfel på headern gjorde jag *PANIIIK* Hitta DU det var ja skrivit fel?? För de e så att ska ja fixa de så måst ja göra om HELA alltihopa och det skulle ja nu inte riktigt ha ork med =P så om inte NI ser det så blundar ja för det också... ;) Vad tycker ni annors förresten?? Ha den blivit bättre?? Ja e faktiskt riktigt nöjd (hör å häpna) nu med headern =P faktiskt!! ja LOVAR!!! *hahaha*


Vi sitter här nu o e grymt sociala me varann Tom o jag... Jag sitter i köket med laptopen som vanligt o han vid stationära datorn... Nåja, bara ja skrivit detta klart så ska ja gå å sätta mej i soffan o fortsätta se på Desperate Houswifes ♥♥ Ha kommit till säsong 3 nu!! Jag saknar dock säsgong 4!! Annars har ja 1-3 och 5:an, men inte 4:an o jag bara MÅSTE ha den!! Dom e ju så jääävla bra, t.om att älskling ha börjat intressera sej för DH =P inatt när vi satt o tittade så fråga ja om vi sku börja släcka o stänga "Nej, vi kan int gå mitt i avsnittet, vi måst ju se de klart först!!" o idag va de samma när vi satt o tittade o han sku gå till köket "kan du lägga på paus en stund?? De här börjar ju bli spännande" så de e mys att titta gemensamt =)


En sak ja blev å fundera på här o som jag o en annan diskuterat om på bilddagboken, är detta med egentid tillsammans!! Ja menar såhär nu, att "alla" säger ju hela tiden att man MÅST ha skilda intressen och skilda vänner man MÅST umgås med så man inte tröttnar på varann... MEN, som ta oss, Tom o mej nu som exmpel, han jobbar o e borta 8-17 på vardagarna, om vi sen ännu när han kommit hem ska fara på skilda håll för å idka våra skilda intressen med våra skilda vänner, NÄR ska vi då umgås med varann?? NÄR ska vi då ha tid att vårda äktenskapet?? JAG tycker de e minst lika viktigt att umgås för att hålla förhållandet vid liv ju. Eller har ja fel?? Ja menar, han ha ju redan varit borta från mej 9h ca, ska vi då vara ifrån varann ÄNNU MERA för att vi ska kunna ha ett BRA äktenskap?? Nej vet ni vad, ja ha ju haft all den egentid ja bara behöver medans han varit på jobb så sen när han kommit hm så VILL ja ju verkligen vara med Tom, umgås med honom, prata om dagen, mysa osv... DET är nog viktigare för ett förhållande än någon ensam tid ifrån varann ÄNNU... Hur andra gör, de e helt upp till dem, men VI njuter av varandras sällskap, de e ju klart ja vill umgås med min make!! Han e ju trots allt min bästa vän som vet ALLT om mej. Tom e inte "bara" min äkta hälft, han är min själsfrände, tvillingsjäl, bästa vän, älskare, partner in crime... Varför sku ja inte då vilja vara med honom?? De två översta bilderna är från Församlingens personaljulfest där vi var å hjälpte till med servringen!! Inte ofta som VI är sådär uppklädda va?? ;)


     

Bild från julafton!! Firade hos mor å far md dem o mormor. SÅÅÅ roligt att min ♥ mummi faktiskt är såpass pigg att hon orkade komma hit över julen =) hon kämpar ju trots allt med aktivrad cancer på 4 ställen i kroppen... Magen, levern, lungorna o skelttet... Stackars mummen... Ja känner på mej att detta kommer att vara hennes sista jul med oss... Ja vet int varför, men det är bara n känsla som jag har... MÅSTE vara stark o fara dit o hälsa på henne lite oftare inkommande år... Bara MÅSTE det... Med min tur så om ja INTE far dit i typ januari-februari nått så kommer hon att gå bort utan att jag hunnit träffa henne efter julen.... Ja VILL INTE ATT MIN MORMOR SKA DÖ!!! Fast å andra sidan: VEM vill nått sånt då?? Det som är "bra" i denna situation e ju iaf det, att gamla människor har så långsam, nästan oexcisterande celldelning, så cancern sprids iaf inte nästan alls hos henne... De e ju därför det oftast går så snabbt när barn får cancer, för barn har såpass snabb celldelning att där sprids det snabbare...

NEJ nu lämnar vi det ämnet!! Man blir bara så ledsen av att tänka på det!!


Hhur som haver så va vi riktigt nöjda md julafton o tomten va riktigt snäll!! Fick bla:

Långkalsonger

Lång jumper med BIG SIZE krage (har en från tidigare, men denna e mörkblå)

Annan svart jumper

En skum röd tröja ;)

FIN jack, typ kavajliknande men hette nått annat

Tjockasockor

Handduk

Bastutermometer o bastudoft

Ljus

Kastrull

Grillset

Lovikavantar

Sockor o strumpor

Ljus

Tom fick 2 GRYMT snygga jumprar, en i nån asgrym grön färg o en rutig

Pengar


Bild på jumprarna ja fick! Resten av bilderna har ja på mobilen så ja måst bara lägga in dom hit på bloggen när ja hinner ;)


     

Visst var den översta jumpern SNYGG?? Jag bara ÄLSKAR såna därna långa tröjor *mmmyyys*


Men nu hörrni vart de lite längre än vad ja tänkt mej detta, men ja LOVAR att vara aktivare att blogga nu, därför ha ja hållit på å fixat så mkt på bloggen också att den ska vara SNYGG så ja själv VILL skriva i den =P


Ha en fortsatt trevlig jul!!


Puss o kram

 

 
 
Ika

Ika

25 december 2011 23:02

Tycker den ser riktigt bra ut nu :)

http://sweet-little-princess.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AG Ylander - 29 oktober 2015 13:22

HERREGUD va länge sen ja skrivit nått här... Aja, ha väl inte haft den lättaste preioden ett tag så...   27/7 konstaterades att fostret slutat utvecklas i v.6... 31/7 till sjukhuset för förberedelser av medicinsk abort 2/8 in å göra medicinsk...

Av AG Ylander - 22 juli 2015 14:20

Ja vad kan man annat säga?? Sist ja skrev va i typ april =P  Ni som kanske hängt med så vet att mitt liv varit gaaaanska så hektiskt den senaste tiden. Den störtsta chocken of them all kom för några veckor sedan när de visade sej att ja var gravid....

Av AG Ylander - 15 april 2015 16:16

Ojsan oj vad inaktiv ja varit här då =P  Men mitt liv har minst sagt varit myyycket rörigt ett tag här nu. Gjorde ju inte saken bättre att min mor pratar om att sälja Pargas, MITT pargas, enda stället ja får sinnesro på å där ja riktigt känner mej ...

Av AG Ylander - 20 januari 2015 15:34

Efter att ha varit i Karis nästan en vecka o blivit bortskämd så e man hemma igen å blir bortskämd här med ;) Janne kockar, byker, pysslar, plockar å donar! Men ja klagar inte!! Absolut inte =P    Det som däremot tar lite hårt på mej är när folk ...

Av AG Ylander - 14 januari 2015 16:03

... Vi gav det ännu ett försök. Men var det för att VI ville eller för att "alla andra" tyckte att "Jamen klart ni ska försöka"? Ja vet inte riktigt. Men de gick ändå inte vägen. Så snart hör man till statistiken av människor med kraschat äktenskap å...

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards