Queen-Of-Darkness

Direktlänk till inlägg 27 december 2011

Tankar mitt i natten...

Av AG Ylander - 27 december 2011 01:41

... japp... Klockan är 2.41 o ja ha legat o lyssnat på stormen som viner i knutarna och på älskling som sussar så sött ♥  så vart ja toanödig å sen hamnade ja här... Hur nu det kan komma sej?? förstår inte... =P *hahahaha*


Förrsten ska ja härma en nära vän nu när ja skriver detta(inte ordagrannt, men ditåt), men ja tyckte de var så bra men tyvärr ingen självklarhet för vissa:


MIN blogg

MINA åsikter

MINA tankar

MINA ord

RESPEKTERA DET


Med tanke på hur mkt skit ja fått för vissa saker jag skrivit, och hur SNABBA vissa är på att författa sina egna meningar om det ja skrivit om... MEN jag har ALDRIG nånsin namngett eller knappt ens könsangett NÅGON jag skrivit om. Dessutom så MODIFIERAR jag om hädelser o platser!! Tex när ja skrev en gång om en MÖhippa så fick vissa för sej att ja skrev om en nära bekants FRUhippa, o då blev de e sjujävla helvetiskt liv... De e ju för tusan två HELT OLIKA saker!??! Sen av ett annat inlägg fick ja hotmess då en person kände sej påhoppad, men de stog FORTFARANDE varken namn eller kön på personen ja skrev om... Ja förstår inte, HUR kan man då vara så säker på att de just e DEN man skriver om?? Nej ja tänker inte älta det mera, ville bara få den klargjort!!! SÅ nu vet ni alla DET!!


Faen va gott de e me polkagrisar!! Såhär på tal om bananer ;)


Ja ha kommit på mej själv här med att sitta o titta på Tom♥ och bli att fundera: VAD ha ja gjort för gott som gjort att jag förtjänat en sån underbar make? VISST har vi våra downs, de har väl alla i sina förhållanden o den som INTE har det har nog inget hälsosamt förhållande heller ;) man MÅSTE ju ventilera å få ur sen sånt man e missnöjd över. Nå iaf. Efter dom nitar ja gått på så har ja ÄNTLIGEN n underbar man som verkligen älskar mej och BARA mej, han finns verkligen för mej, ställer upp på mej i alla väder, han är mitt allt och jag älskar honom mer än livet självt! Känns så underbart att ha sin älskare, själsfrände, tvillingsjäl, partner in crime, bästa vän... Finns nog INGET jag inte vet om Tom♥ eller han inte vet om mej! Jag har hittat min pusselbit! Det är han som gör mej hel, han gör mej komplett... Utan honom är jag bara halv! Tänk att vi redan varit ett par i 8år!! Herregud tiden går fort... Nästa år e de 8års förlovningsdag, 8års bröllopsdag o 9år ihop ♥ UNDERBART!! Jag älskar dej bara mer och mer för varje dag som går!!


 

Japp, jag är KÄR, jag är LYCKLIG, jag är ÄLSKAD!! Det är känslor som INGEN kan ta ifrån mej, förutom han♥ själv då... Hur illa en del än må tycka om honom, så är han ändå MIN Tom♥ och för att acceptera mej så måste man acceptera faktum att ja e me honom, så enkelt är det!!

Nothings gonna change my love for you, you oughta know by now how much I love you ♥♥♥


 

Sen alkoholen försvann ur detta äktenskap så har desto mera lycka o kärlek kommit in! Tro mej, ja längtar INTE tillbaka till det livet... Räcker bra som nu att dricka lite typ en-två gånger i mån MAX!! Man mår så mkt bättre, jag har inget emot att sitta i soffan, nykter en hel helg o bara mysa å se på film tex!! Sååå mkt trevligare!! Alkohol är ett jävla SKIT rent ut sagt, o ett helvete o va beroende utav... Men ja tror tillika att en persons beteende på fyllan ha fått mej att rycka tillbaka, vuxna människan som inte ens kan kontrollera sina behov på fyllan =( USCH =( de e nog tragiskt när de gått så LÅNGT anser jag... DÅ har man nog problem... Varför vill man inte ta tag i det då?? ja... bra fråga... Vet ju bara själv hur det var när vi kämpade med det... Kan ju vara därför som en del int tror på mej när ja säger att ja faktiskt KAN dricka EN ÖL till bastun, eller att ja inte har nått behov av att dricka!! Ja bevisade nog det på Toms 40års fest, gänget aspackade, utom AG som va lite salongsberusad... Där ser ni!! ja KAN nog ;) men tillika förstår ja ju dem som ja ljög för på den tiden... Önskar bara att ja kunde få en chans till att blir TRODD!! få VISA att ja faktiskt klarar det!!


Nej nu tänker ja gå upp igen o lägga mej med min underbara älskade♥ och försöka sova lite!!


Puss o kram

 

 
 
Ika

Ika

27 december 2011 14:06

Håller med dej Anna söt att det är tydligen inte självklart att man ska respektera det andra skriver och int eklanka ner på det. Menar alla har juh yttrandefrihet men självklart att det finns alltid alltid nån som tar åt sej men det kan man heller inte göra nåt åt. Sen spelar ingen roll om man skriver rent allmänt lr seriöst sas pekar ut någon.
Otroligt är iaf att man alltid skall behöva påminna andra om det som du ha skrivit där: Din blogg, ditt liv, dina ord och dina åsikter!! Men så är dte juh här i livet oxå. Inga medgångar utan motgångar tyvärr.. Puss på fina du! <3

http://sweet-little-princess.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Erika

28 december 2011 19:21

Tycker det e lite sorgligt me folk o stämplar på denna ö. Har du en gång varit på ett sätt så finns det inte en chans i helvetet att du kan ändra dig. Spelar ingen roll va man gör, stämpeln sitter där o den sitter hårt. Tycker det e så tragiskt att folk inte kan se människan man e nu, utan bara den man en gång va... Alla kan vi ändra oss, o är den ändringen som folk måste kunna se, o ge en chans... Hmm, snurrigt blev det, hoppas du förstår va jag menar :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AG Ylander - 29 oktober 2015 13:22

HERREGUD va länge sen ja skrivit nått här... Aja, ha väl inte haft den lättaste preioden ett tag så...   27/7 konstaterades att fostret slutat utvecklas i v.6... 31/7 till sjukhuset för förberedelser av medicinsk abort 2/8 in å göra medicinsk...

Av AG Ylander - 22 juli 2015 14:20

Ja vad kan man annat säga?? Sist ja skrev va i typ april =P  Ni som kanske hängt med så vet att mitt liv varit gaaaanska så hektiskt den senaste tiden. Den störtsta chocken of them all kom för några veckor sedan när de visade sej att ja var gravid....

Av AG Ylander - 15 april 2015 16:16

Ojsan oj vad inaktiv ja varit här då =P  Men mitt liv har minst sagt varit myyycket rörigt ett tag här nu. Gjorde ju inte saken bättre att min mor pratar om att sälja Pargas, MITT pargas, enda stället ja får sinnesro på å där ja riktigt känner mej ...

Av AG Ylander - 20 januari 2015 15:34

Efter att ha varit i Karis nästan en vecka o blivit bortskämd så e man hemma igen å blir bortskämd här med ;) Janne kockar, byker, pysslar, plockar å donar! Men ja klagar inte!! Absolut inte =P    Det som däremot tar lite hårt på mej är när folk ...

Av AG Ylander - 14 januari 2015 16:03

... Vi gav det ännu ett försök. Men var det för att VI ville eller för att "alla andra" tyckte att "Jamen klart ni ska försöka"? Ja vet inte riktigt. Men de gick ändå inte vägen. Så snart hör man till statistiken av människor med kraschat äktenskap å...

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards