Queen-Of-Darkness

Direktlänk till inlägg 30 december 2011

Fredagen...

Av AG Ylander - 30 december 2011 22:46

...börjar lida mot sitt slut nu... Klockan är 23.46 Jag sitter i köket o bloggar och älskling sitter i vardagsrummet och spelar elgitarr(eller va de bas??) till Tellus låtar =) Han e GRYMT duktig när han väl kommer igång! Min finaste ♥   Bara ÄLSKAR att sitta och lyssna när han spelar =) Han har ju varit med i ett hårdrocksband på mååånga år sen! Där spela han bas o sjöng, men efter att han bröt armen så funkar inte finmotoriken i ena handen riktigt som den ska, så de sätter lite käppar i hjulet för att han sku kunna spela gitarr så bra som han EGENTLIGEN kan, men bas funkar bättre, där behöver han ju inte vara lika fingerfärdig så att säga =)


Dagen idag ha varit helt bra! For med Tom imorse för att ta bilen, sen via Godby för å ta emot två par skor som ja köpt via facbook, nå stiger ur bilen så ska ta ut pengar... AUTOMATEN STÄNGD.... GUUUUUUUUD... Snajja va PINSAMT de var?? och Nordea har bara öppet måndag->onsdag i godby... Men kvinnan va shysst så ja sku få betala in på kontot!! Men sen lyckades ja springa på henne på kvällen så DÅ fick ja betalat åt henne!! De va ju inga SUMMOR som så, men pinsamt ändå...

Kommer hem, intrnettar o dricker kaffe, slänger mej på soffan för att SOVA en timme innan Uffe kommer me ensliage... Jo eller hur?? Höll juuuuust på att sjunka in i en uuuunderbar skön sömn när telefon ringer... Då var det Uffe som skulle meddela att han va just på väg... *morrr* Nåja, klär på mej igen då å går ut å fixar klart där balarna ska stå, sätter mej i bilen en stund för å värma mej... O SOMNAR DÄR!!! Vaknar med ett ryck när de liksom blir "morkt" framför ögonen, en stor jäävla traktor som står nos mot nos med mej =P Undrar om han märkte att ja satt å sov... Iaf skrattade han gott =P

Skorna ja hämtade:    


Sen in igen då, byta kläder, sminka sej, plocka ihop allt som ska me ti stan, slänga i sej en bit paj då INGEN ville lunchdejta me mej =( va ledsen jag blev... Jo AM hade skrivit men de såg ja inte innan ja for såklart! Nåväl, iväg till stan igen då, möta upp med försäljare nr 2 som jag också sku köpa två par skor av!! Det blev dessa:     Snygga va?? Sen va ja runt på stan o trynade å tråkade för mej själv... KappAhl, Emmaus, Tjäna, Sparhallen... Sen mot Time Out, möta upp S o P för å ge pengs o deras sena julklapp (som blev MYCKET uppskattad *lycklig* ) nå sen iväg med älskling på rall... For till Svarta Katten å käkade först, jag åt min ♥ räktoast med chilidressing o älskling tog paj med parmaskinka o fetaost! Mätta o belåtna rännde vi på vidare. Var till Tillfället en sväng o sen sparhallen(IGEN)... Sen bar de av ut mot Lemland, jag skulle hämta upp en kjol ja köpt o Tom en stereo han budade in, en sån därn med LP spelare å sånt =)

Kjolen ser ut såhär:   Av märket Poizon, ja e KÄR!!! Ignorera dock min fläskpaddamage =( så jag var riiiiktigt nöjd med den =) Stereon e nog också helt bra! Nån gummisnodd som ska snurra skivspelaren bara som verkar vara slut =( Aja, man kan inte räkna med att få toppgrejjer när de e begagnat, men för DET PRISET så har man ju ändå rätt höga förväntningar...

  Så ser den ut =) Men kolla in lilla löjliga högtalaren som hörde till!! Fick med 2st såna därna pikkusmå =P Men dom spelar nog riktigt bra!! '

  Här har ni dagens AG! ;) Btw fixade ja lite med ett par örhängen som ja fått av Linda för många år sedan... Det ena gick slut, de va rosa blommor o silvriga pärlor som hängde innanför "ramen" av silvr från början, men eftersom det ena lossade så tog ja bort från den andra också, så nu kan man själv kombinera med andra örhängen som man bara hänger in i mitten av "ramen" så har man nya, fina örhängen =)   Tyckte de va rätt smart påhitt faktiskt!! IBLAND lyckas jag också ;) *hahahaha*


Imorgon vankas det nyårsfest ute i Eckerö hos bästa vännerna Sara o Patrik♥ Ska bli såååå kul!! Tyvärr dock att det kommer "en viss" person jag inte riktigt drar jämt med.. Men de ska nog gå bra ändå =) e ju bara att glömma allt tjafs för en kväll å hålla sej på det mognare planet helt enkelt!! Dessutom ska vi dit tidigare på dagen å hjälpa tillo fixa i ordning eftersom vi inte (TYVÄRRRRR) kan stanna till midnatt så man e där färdigt o behöver inte vara rädd att bli synad av ett gäng när man stövlar in. nu e de VI som kan syna istället ;) *hehehe* Nåmen iaf, vi har valt att fara hem till tolvslaget eftersom jag inte alls VET hur hästarna reagerar på fyrverkerier, så hellre står ja hemma på backen å skålar in de nya året med skumppa och min ♥ å kan hålla koll på hästarna ÄN sitter ute i Eckerö å får ett telefonsamtal ett tu tre att ja har tre hästar skenandes i panik på stora Getavägen!! NEJ TACK!! Sånt klarar ja mej så RYSLIGT bra utan ska ni veta =P Så ikväll har jag packat o donat, satt ihop mina festkläder etc. Vi har temar Glitter o BlingBling på kläderna. De e ju trots allt NYÅR, o NYÅR = Glitter o BlingBling ;) Så vi var via Alko idag o köpte en flaska "skumpa" som heter "Rebelle raspberry" den e rosa o ser riktigt god ut =P *hahaha* Nåja, de visar sej imorron!! Köpte samtidigt ett 4pac Smirnoff ice, 2st Vodka orange drinkar o en hela Leijona, samt att vi hade en hel del hemma ännu, så nog kan vi supa oss FULLA alltid nog om de bara var det de handlade om ;) MEEEEN de får vi se också, beror på hur de känns när man kommer hem från festn som vi kommer att vara nyktra på! Eller om jag kanske tar med mina vodkadrinkar, återstår att se!!


Men nu gott folk är det sängen o John Blund som kallar!!


Puss o kram

   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AG Ylander - 29 oktober 2015 13:22

HERREGUD va länge sen ja skrivit nått här... Aja, ha väl inte haft den lättaste preioden ett tag så...   27/7 konstaterades att fostret slutat utvecklas i v.6... 31/7 till sjukhuset för förberedelser av medicinsk abort 2/8 in å göra medicinsk...

Av AG Ylander - 22 juli 2015 14:20

Ja vad kan man annat säga?? Sist ja skrev va i typ april =P  Ni som kanske hängt med så vet att mitt liv varit gaaaanska så hektiskt den senaste tiden. Den störtsta chocken of them all kom för några veckor sedan när de visade sej att ja var gravid....

Av AG Ylander - 15 april 2015 16:16

Ojsan oj vad inaktiv ja varit här då =P  Men mitt liv har minst sagt varit myyycket rörigt ett tag här nu. Gjorde ju inte saken bättre att min mor pratar om att sälja Pargas, MITT pargas, enda stället ja får sinnesro på å där ja riktigt känner mej ...

Av AG Ylander - 20 januari 2015 15:34

Efter att ha varit i Karis nästan en vecka o blivit bortskämd så e man hemma igen å blir bortskämd här med ;) Janne kockar, byker, pysslar, plockar å donar! Men ja klagar inte!! Absolut inte =P    Det som däremot tar lite hårt på mej är när folk ...

Av AG Ylander - 14 januari 2015 16:03

... Vi gav det ännu ett försök. Men var det för att VI ville eller för att "alla andra" tyckte att "Jamen klart ni ska försöka"? Ja vet inte riktigt. Men de gick ändå inte vägen. Så snart hör man till statistiken av människor med kraschat äktenskap å...

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards