Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av AG Ylander - 19 augusti 2011 08:23

Saknar verkligen min mormor just nu... Längtar så till september när ja ska fara å hälsa på henne!! Som sagt: far ja inte så kommer DET samtalet o då ångrar ja men resten av livet... Vet inte om mamma och /eller pappa e på fastlandet då också, men de får dom va isf! Stör inte mej =)


Igår va ika här halva dagen =) Vi färgade hennes hår(o halva hennes ansikte *hihihi*) samt satt mest å skvallrade o snackade o gnällde på karlar ;) DET måste man göra emellanåt också =P *hahaha* Vet nu int riktigt om vi kom fram ti nått speciellt dock, men trevligt hade vi!!


Idag vet ja int riktigt vad som händer!! Älskling e på jobb o sen ska han möta upp mamma min, hämta mej o så ska vi fara me morsan o handla. Sen prata vi me Ika om att fara o kika ti någe loppis också, men vi ska se lite vad det blir =) 


Nästa fredag längtar ja också till!! OM våra planer me Ika går i lås såklart ;) Planerar på att fara till Åno på shopping/loppisrunda bara hon o jag!! Bestämma träff me Pia bra ifall hon har möjligt. Vi ha ju aldrig gjort nått sånt på tumis Ika o jag så DET sku bli kul!! På hemvägen sen sätta sje i baren me varsin öl/grogg å diskutera livet i allmännhet!! De sku va sååå trevligt!! Vi trivs ju så grymt bra i varandras sällskap å kan prata om absolut ALLT hon o jag!! Älskade syster yster Ikis!! Vet int var ja sku va idag utan våra ventileringsstunder o diskussioner!!


       Sötaste lille Adrian äten citron!! Herreguuud va vi skrattade åt hans miner!! Sötungen!!


     Klänning/tunika ja hittade på Emmaus i förrår =) Ser dock lite ut som en mammaklänning, men hey, WHO CARES?? Not me ;)


Nej om man sku börja gå å laga sej i ordning nu då, klä sej, sätta på sej ansiktet o koppla fast håret, IFALL de blir att gå på loppis någe me Ika o Tarja!!


Puss o kram


 

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards