Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 20 september 2011

Av AG Ylander - 20 september 2011 11:32

Joo de ha ja varit när de gäller bloggandet... Men tillika känns de som de kvittar eftersom ingen verkar läsa min blogg...


SÅ SNÄLLA NI SOM LÄSER, LÄMNA ETT LIIIITET FOTSPÅR ÅT MEJ SÅ JA VET VEM SOM VARIT HIT, DÅ VET JA TILLIKA OM DE E NÅN IDÉ ATT JA ENS FORTSÄTTER!!


Nog för att ja mest skriver för min egen skull som man säger, men viss e de ju roligt att få veta OM nån e in o läser min blogg =) Man vill ju ändå underhålla å veta om nån e intresserad av en vardag, liv o leverne!!


Ha haft lite lätt ångestfylld söndag o måndag efter nått som hände i lördags... Men nu e de utrett iaf så de e skönt!! Diskuterade me T om saken o vi kom båda fram till den slutsatsen att OM de varit meningen att vi sku gå isär, då sku vi ha gjort de redan för läääänge sen. Så ja tror nog faktiskt att de e MENINGEN att de ska va vi två tills döden skiljer oss åt. Och ja älskar ju min långhåriga hårdrockare mer än nått annat. Han e mitt allt här i världen!!


Anna

 

Tom

          ^älskar denna bild av oss två, den e sååå bra tycker ja!!         ^Puss på dej min älskade   hehe, normala?? VI??? Don´t think so  


Så, här fick ni iaf en bildBOMB med mer eller mindre bra bilder på oss två!!

Man ska nog tro på ödet. Tror ni inte det??

Btw så ha gått framåt nu med min nästa tatuering *spännande* LÄNGTAR såååå!!! Mailade bilderna åt pappa så han skrev ut dom o tar me dom imorgon när dom kommer hit på middag! Ska bli så roligt att träffa mamma o pappa igen. Va ju såååå länge sen nu!! Men de blir int lika ofta nu när Tom jobbar, han e hemma vid 16.30 tiden o int orkar han sen hålla på å ränna hit o dit o överallt heller!! Ja förstår ju att han vill vara hemma å ta de lugnt också när han varit i farten hela dagen å kutat runt me disk å dyligt! Ja allt de där som ett köksbiträde gör. Ja e ju visserligen hemma dagarna i ända men ja har inga problem me att fortsätta me de sen när han kommit hem!! Ja sitter gärna o myser i soffan med min älskade när han kommit hem från jobb. Ja har inget behov av att hålla på å fara å flänga hit, dit o överallt! Nej trivs man hemma så varför ska man då hålla på å flyga å fara?? Förstår inte det ja...


Nu ska de bli lite TV å sen ska ja påbörja mitt storkok av pannbiffar me riven ost o tacokrydda i!! Ja tror de blir mums!! Vad tror ni?? Blir de en bra kombination?? Riven ost i pannbiffar e ju megagott  och tacopannbiffar e ju också jättegott!! varför inte då kombinera dessa två?? Återkommer med slutresultatet!!


Puss o kram

 

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards