Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av AG Ylander - 3 oktober 2012 20:33

Då har vi onsdag kväll, ny månad e vi på också, oktober! JÖSSES va tiden går alltså... Kontaterade igår att om en månad är det 2/11 vilket betyder


Anna

 

 

Tom

 

=

 

9år

 

Herregud, snajja nu, 9år med samma människa!! Jo ja vet, de e inget jämfört med vissa andras 15-20-25 år ihop, men 9år av ens liv är ju ändå rätt lång tid!! Men jag älskar min make bara mer o mer för varje dag, månad, år som går! Jag blir mer och mer övertygad om att detta är så det vara skall! Det är detta som är det rätta, definitiva! Så  de bara =)

 

I förrgår då så va vi ut på en riktigt trevlig ridtur! Jag, Jenny, Corinne o Linda va ut typ 1h i duggregnet! Ja o ANDRO, inte att förglömma vårt söta lilla stallmarsvin som va me ut o sprang också =) Pigga o glada hästar o glada ryttare var det =) Sen bjöd ja Linda o Corinne på pelmenlunch, vilket båda först va lite halvskeptiska till, mn ja tror nog dom va helt nöjda sen!! Alla satt iaf o phusta o stånka efter ätandet, för ja "råka" ju hitta en bärkaka i kylen också ;) riktigt mysig lunch med massa ventileringar o skitsnack =) Sen for L o ja upp ti byn för o rida Framtid o Aleiga, skoj som alltid =) När ja kom hem fortsatt ja måla i stallet lite eftersom ja fick en balja färg av Petra (tackar för den♥) så de va skoj, snart e ja klar!!! Wuuhuuu!!

Det värmer i mitt hjärta varje gång Petra skriver något om hur bra Sharlie måt här o hur nöjd o lycklig hon e att han får stå här! Det känns underbart att höra att hästägaren är nöjd =) Jag har inget toppmodernt stall eller n massa puttinutt, de e bohemskt o lite slitet, hästarna går ute dygnet runt o har de gött, men dom MÅR bra och det är huvudsaken!! Dessutom är det oftast mkt mysigare med ett lite bohemiskare, äldre stall som man faktiskt VÅGAR göra saker i, än med ett toppmodernt där man knappt vågar ställa grepen på fel så man inte gör sänder nått...

Men sånt e livet =)

Puss o kram

   

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards