Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 21 juni 2012

Av AG Ylander - 21 juni 2012 18:00

enklast så när ja inte vet VAD ja ska sätta som rubrik, som vanligt!!

Har haft lite diskussioner med min far angående min mammas beteende... Vi ha nu int kommit nånvart riktigt mer än att konstaterat att hennes starka medicineringar samt felmedicineringarna hon fick för nått år sen nog satt sej på hjärnan på ett eller annat sätt =( Nåja, ja försöker glömma de just nu å gå vidare bara.

Det är så UNDERBART att ha vänner som faktiskt accepterar o står ut med en trots att man inte alltid är på sitt bästa humör!! Corinne kom hit igår mitt i dagen typ, vi for först en sväng nr till brusta o hälsade på Laufa o Freyr, sen ti Mikkiz för att laga en liten hage åt Glaesir för han e så stygg me dom andra... så han e på straffkommando nu i en egen boning ;) och det var så härligt att få bara sitta å prata skit, snacak av sej, ja satt o lipa som ett cp när ja berättade allt om mammas beteende, men de va ingen som höjde ett ögonbryn heller, dom lät mej babbla av mej! Sen diskuterade vi lite annat värdlsigt också. Efter de for ja upp ti Linda på kaffe o nybakt morotskaka!! UNDERBART!! Ja va inte riktigt mitt vanliga, pratglada jag, utan svarade snarare bara på tilltal o frågor, men de va jättetrevligt ändå att vara där!! Casper o Freya kom rusande direkt fram när ja kom innanför dörren, men glittrande ögon o berättade i mun på varandra om vad dom gjort på tivolit tidigare på dagen =) De va härligt! Man kan då inget annat än bli på bra (bättre) humör =)


Idag va ja först upp till Linda på frukost =) Sen for vi iväg å rida, Jenny lånade Freyr o så va Niina o Mikkiz också med =) Riktigt skoj!! Laufa va riiiiktigt pigg, började turen med några bockar när ja satt mj upp men sen slappnade hon av o traskade på! När vi tog en frisk galopp så kände ja att hon ladda för att bocka men då tog ja mantag o sparkade mera fart så kom hon av sej o fortsatt springa =P lille busfröken =) Laufa må va en medelmåttig, knasig, knäpp, bushäst, men ja bara älskar den ponnyn så jäklans mycket!! Hon ha lärt mej så otroligt mkt o hjälpt mej upp med mitt självförtroende massor =)


Sen blv de lunch o efter det kiropraktorn. Så nu e man inte ramvind mera ;)

Sen väl hemma hade ja sån energi ännu så ja gick ut me hundarna i skogen o kom hem med detta:


 

Ville ha lite god blomdoft i huset så vad är då bättre än liljkonvalj o syren?? doftar uuuunderbart =) Sweet tröttnade på mitt blomplockande i skogen å la sej plakat MITT I liljekonvaljerna... Knäpphund!! Deras miner va så bra när dom emellanåt FÖRSÖKTE vimppa iväg o ja ropa på dom att "Hallåå, vart ska ni?? Kom tibaka!!" dom titta som att säga "nääämen alltså, vi sku ju BARA liksom... ditåt" *HAHAHAHA* Mina fina näsor ;)


 

Trötta hundar efter skogsprommis =)


Nu e älskling ute o putsar på kadetten vi tog hem igår. Rätt bra för att va en gratis bil!! Han fick igång den igår utan bekymmer, lite småjusteringar bara så funka de =)

Nu väntar ja på samtal från LK om ridning senare!! Ja sku låna Edwardo av Ellie o fara ut me Mikkiz o Linda en sväng till =) Nice =)


puss o kram

 

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards