Queen-Of-Darkness

Direktlänk till inlägg 5 november 2013

Bearbeta??

Av AG Ylander - 5 november 2013 22:56

Hur bearbetar man olika saker??

Ja, vi har väl alla våra olika sätt, mitt sätt är nog att avskärma mej, hålla mej ifrån, undvika o försöka ignorera det som gör ont... Det funkar ju nästans aldrig såklart, men det är ett sätt för mej att försöka hålla mej stark.

Man har INGEN aning om HUR stark man kan vara föräns stark är det ENDA valet man har...

Jag gör mitt bästa, men just nu hjälper inget.

Hösten är här, med regn, rusk och ångest... En ångest som verkligen lägger sej runt själen, snör åt luftstrupen och långsamt krossar sönder allt inom mej...

En ångest som gör att jag helst bara vill låsa in mej och HELT avskärma mej från allt o alla...

Imorgon kväll ska ja på ett möte, känner hur ja blir helt i panik inombords av tanken på att träffa på en massa folk... Är ALLTID rädd för sånt, att göra bort mej typ spilla ut kaffet eller snubbla på något... Att säga fel sak eller när ja ska förklara något så gör ja det så invecklat så knappt jag själv fattar va ja pratar om...

Jag VET att ja kan ringa någon, har vänner, men man VILL INTE besvära... Man VILL INTE tynga andra med sina bekymmer.

Det var så skönt igår när Såkken va hit. Vi drack en mugg kaffe o sen for vi ut på tur med Laufa o Nobbe. Bara en lugn lallartur i skogen utan större krav. Skritt, trav o lite galopp. Hästarna va pigga å glada, vädret va helt bra men jag var frusen ända in i benmärgen... Såkken visste att ja hade en väldigt dålig dag, ja kände mej sur o grinig, trött som ett cp efter att sovit asdåligt på natten å sen varit på 2 möten på morgonen... Men det gick bra ändå! Vi satt tysta o bara åkte häst. Jag behövde int prata hysteriskt, men henne kan vi vara tysta ihop utan att det blir akward på något sätt! Det kändes bra!

När vi var klara gick ja in o la mej under två filtar på soffan, höll absolut på att frysa ihjäl, frös så ja skakade o hackade tänder... Fick vilat en par timmar på soffan iaf innan Tom kom hem.

Direkt han kommer in genom dörren, eller redan när han hör av sej att han e på väg hemåt känns alls så mkt lättare! Känns så skönt att ha honom hemma ♥


Idag har vädret verkligen inte varit någe vidare! Regn o storm... Pinade ut mej själv en sväng för att byta täcke på Laufan o fylla på vatten åt isbjörnarna...

MÅSTE komma ihåg att köpa mera inpregneringsmedel å spruta på täckena!!!! Everest täcket höll inte för detta regn riktigt... =(


I övrigt bäddade jag ner mej på soffan idag o har tittat på Desperate Houswifes säsong 1 =) Kult ;) Brukar alltid en gång i året gå igenom mina DH o SATC boxar! Bara för att ja kan ;)


 

Regn, rusk, ångest å mensvärk e faktiskt ingen vidare bra kombo kan ja lova...


Until Next Time

Fridens

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AG Ylander - 29 oktober 2015 13:22

HERREGUD va länge sen ja skrivit nått här... Aja, ha väl inte haft den lättaste preioden ett tag så...   27/7 konstaterades att fostret slutat utvecklas i v.6... 31/7 till sjukhuset för förberedelser av medicinsk abort 2/8 in å göra medicinsk...

Av AG Ylander - 22 juli 2015 14:20

Ja vad kan man annat säga?? Sist ja skrev va i typ april =P  Ni som kanske hängt med så vet att mitt liv varit gaaaanska så hektiskt den senaste tiden. Den störtsta chocken of them all kom för några veckor sedan när de visade sej att ja var gravid....

Av AG Ylander - 15 april 2015 16:16

Ojsan oj vad inaktiv ja varit här då =P  Men mitt liv har minst sagt varit myyycket rörigt ett tag här nu. Gjorde ju inte saken bättre att min mor pratar om att sälja Pargas, MITT pargas, enda stället ja får sinnesro på å där ja riktigt känner mej ...

Av AG Ylander - 20 januari 2015 15:34

Efter att ha varit i Karis nästan en vecka o blivit bortskämd så e man hemma igen å blir bortskämd här med ;) Janne kockar, byker, pysslar, plockar å donar! Men ja klagar inte!! Absolut inte =P    Det som däremot tar lite hårt på mej är när folk ...

Av AG Ylander - 14 januari 2015 16:03

... Vi gav det ännu ett försök. Men var det för att VI ville eller för att "alla andra" tyckte att "Jamen klart ni ska försöka"? Ja vet inte riktigt. Men de gick ändå inte vägen. Så snart hör man till statistiken av människor med kraschat äktenskap å...

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards