Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 23 december 2013

Av AG Ylander - 23 december 2013 23:32

 

Men var är julkänslan?? Den är näst intill obefintlig... Men kan man få någon när det är +6 grader ute o ingen snö då?? Näää, inga riktigt...

Efter mormors bortgång så känns inte julen heller så som den förut gjort... Detta är andra julen utan henne... Mitt hjärta gråter blod och saknaden är enorm... Men det är väl bara jag som saknar o sörjer ännu...

E de nått fel på mej??

Ja menar, i februari ha hon varit borta i 2år men jag sörjer än idag...

Nåja, hon va ju trots allt mitt ALLT

♥ Mormor ♥


Möttes av ett gäng glada gnägg o hörranden när ja va ut å nattmata hästarna ikväll, det värmer i hjärtat otroligt!

Finns inte så mkt som är mysigare än att mata hästarna, dom e alltid sååå glada när man kommer, öronen framåt å hörrar å gnäggar nöjt =) Sen att stå å lyssna när alla står å tuggar i sej sitt hö, lugnt och rofyllt. Ljudet av det monotoma tuggandet är det mest rofyllande som finns tror ja, iaf i min värld!


Klockan är 0:40. Det är alltså julafton nu... Ska hämta mamma imorgon från S:t Görans o sen fara ut till dom, gå i kyrkan på Kristvespern, sen blir det nog de vanliga: Kalle Anka, middag, klappar, kaffe å hem...

Men fortfarande fattas någon i traditionerna...


Until Next Time

Fridens

 

 

Julen 2011. Din sista jul med oss...

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards