Queen-Of-Darkness

Direktlänk till inlägg 20 april 2014

What doesn´t kill you...

Av AG Ylander - 20 april 2014 14:23

...makes you stronger!

Man lär så länge man lever! Så e de bara!

EN av de allra tråkigaste saker som exicterar MÅSTE vara detta:

Man anförtror sej åt någon, sen blir man i olag men människan, jamen då börjar det jag anförtrott mej om användas emot mej, alternativt spridas ut!

JAG anser, att om Maria berättar något åt mej i förtroende, så ska ja hålla käft om saken, oavsett om vi råkar bli osams eller nä! För ett förtroende är ett förtroende! Vad tjänar man på att börja skvallra om sånt då?? Ja menar, sen blir Maria o ja sams igen, men då e ju skadan skedd o hon kommer aldrig mera att lita på mej!

Är det verkligen värt det??

Svar: NEJ!!


Personligen ha ja råkat ut för detta, flera gånger om, men ha inte lärt mej, förän NU på senare år, att vissa så ska man helt enkelt inte anförtro sej åt! Då kan ja lika bra skriva ut det på Facebook som att berätta åt vissa personer! Så är det bara!


Samma som att vara ärlig å säga vad man tycker å tänker!

Om Pia anser att hon kan säga åt mej vad hon tycker å tänker så förväntar ja mej att kunna säga tillbaka åt henne också exakt vad ja tycker o tänker o känner UTAN att hon ska bli hysterisk!

Jag bara HATAR det faktum att vissa anser att JAG ska klarar av att få sanningen uppkastad i ansiktet men när ja själv försöker berätta vad ja tycker, tänker o känner så svängs det runt på hela skiten o JAG blir the bad guy för att ja försökte vara ärlig...


 

^ SÅ passande text!

Så därför, gott folk, säger ja nästan aldrig vad ja tycker o tänker! Lika bra o vara tyst bara!

Jo, åt vissa säger ja rakt ut om ja tycker denne gjort mej nått fel, men det är åt personer ja VET att kan ta sanningen! Eftersom de säger åt mej också o ja KAN ta det, ja blir inte galen o hysteriskt utan behåller mitt lugn o kan faktiskt diskutera i lugn o sansad samtalston! INGET blir bättre av att börja gapa, skrika, härja, yla o vara hysterisk! Inte får man något bättre diskuterat av det inte!

Så därför som sagt, har ja valt att INTE säga så mkt, men ja tänker, grubblar o funderar desto mera!

 

^EXAKT så!!


Vissa är helt enkelt såna som när de blir arga så är de arga på hela världen! Ha råkat ut för denne människas ilska några gånger o h*n skyr INGA medel alls, utan e h*n arg på mej så ska jag krossas... Även om vissa saker inte har ett skit att göra med det vi trytit om, så ska det snackas å göras en massa dorg till höger o vänster! Ja HATAR det...

Vill du krossa mej?? Fine, go ahead and try! Sanningen kommer fram i slutändan alltid och då är det du som står där med skägget i brevlådan!

Karma is a bitch!

Gör du ont får du tillbaka med samma mynt!

Så e de bara!

Jag har inte många som ja verkligen kan lita på i vått o torrt. Men dessa människor har verkligen bevisat för mej att de finns för mej no matter WHAT!

Sen tycker ja, att såna som själva anförtror sej åt mej men när jag anförtror mej åt dem tillbaka så nej det berättar man vitt o brett om till höger o vänster, DET är INTE äkta vänner! Inte ens LITE!!

Ja menar, om du berättar åt mej något i förtroende och jag håller tyst om det så förväntar ja mej nog i gengäld att DU också kniper käft om JAG berättar något!

Men tydligen är det inte lika självklart för alla...

Sen är det ju faktiskt såhär, att OM man är RIKTIGA vänner, så ska inte jag behöva säga varje gång

"Du får inte berätta detta år någon sen"

när ja anförtrott mej! Det VET man automatiskt!


Jag har klippt bort några ur mitt liv som ändå bara försökte förstöra min tillvaro!

För om DU börjar försöka skylla på MEJ, när det i själva verker är du själv som ställt till det, där går nog min gräns! Du behöver inte vara kvar i mitt liv mera efter det! Det ör nog det löjligaste ja varit med om...

De finns alla de slag i vår herres hage ;)

Ja klarar mej hemskans bra utan besserwissar som inte ska ge sej fast man bevisar svart på vitt att de inte ligger till så som de säger.

Besserwissar, know-it-allers, backstabbare har ingen plats i mitt liv mera!

PUNKT!


Until Next Time

Fridens

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AG Ylander - 29 oktober 2015 13:22

HERREGUD va länge sen ja skrivit nått här... Aja, ha väl inte haft den lättaste preioden ett tag så...   27/7 konstaterades att fostret slutat utvecklas i v.6... 31/7 till sjukhuset för förberedelser av medicinsk abort 2/8 in å göra medicinsk...

Av AG Ylander - 22 juli 2015 14:20

Ja vad kan man annat säga?? Sist ja skrev va i typ april =P  Ni som kanske hängt med så vet att mitt liv varit gaaaanska så hektiskt den senaste tiden. Den störtsta chocken of them all kom för några veckor sedan när de visade sej att ja var gravid....

Av AG Ylander - 15 april 2015 16:16

Ojsan oj vad inaktiv ja varit här då =P  Men mitt liv har minst sagt varit myyycket rörigt ett tag här nu. Gjorde ju inte saken bättre att min mor pratar om att sälja Pargas, MITT pargas, enda stället ja får sinnesro på å där ja riktigt känner mej ...

Av AG Ylander - 20 januari 2015 15:34

Efter att ha varit i Karis nästan en vecka o blivit bortskämd så e man hemma igen å blir bortskämd här med ;) Janne kockar, byker, pysslar, plockar å donar! Men ja klagar inte!! Absolut inte =P    Det som däremot tar lite hårt på mej är när folk ...

Av AG Ylander - 14 januari 2015 16:03

... Vi gav det ännu ett försök. Men var det för att VI ville eller för att "alla andra" tyckte att "Jamen klart ni ska försöka"? Ja vet inte riktigt. Men de gick ändå inte vägen. Så snart hör man till statistiken av människor med kraschat äktenskap å...

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards