Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 14 januari 2015

Av AG Ylander - 14 januari 2015 16:03

... Vi gav det ännu ett försök. Men var det för att VI ville eller för att "alla andra" tyckte att "Jamen klart ni ska försöka"? Ja vet inte riktigt. Men de gick ändå inte vägen. Så snart hör man till statistiken av människor med kraschat äktenskap å skilsmässa bakom sej... 

Usch vad ja ändå avskyr de där ordet, skilsmässa... Så negativt... 


10/1 gjorde Janne å ja de officiellt att vi har ett förhållande! Majoriteten av alla som gillade det vad hans vänner, surprise surprise! Nåväl, ni får tycka precis va fan ni vill. Ja bryr mej inte! Ja e lika kär ändå! 

Han e genomsnäll å behandlar mej bra! Han har lyft upp mej på en pidestal å jag får komma på första plats! Inte på andra eller tredje. Ja behöver inte tävla med döda ting om hans uppmärksamhet å kärlek. Det känns konstigt, jag är inte van =P Men de känns så himla bra ändå =) 

Detta kommer nog att bli bra! 

Jag e iaf lycklig å mår bra med Janne ♥


Until Next Time

Fridens


Queen-Of-Darkness

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards