Queen-Of-Darkness

Direktlänk till inlägg 22 september 2011

************************'

Av AG Ylander - 22 september 2011 09:33

Torsdag morgon...

Sitter me mitt älskade kaffe o lyssnar på finska radiokanalen Radio Nova och drömmer mej tillbaka till stugan... Där satt ja alltid på altan och lyssnade på Radio Nova på morgonarna. Nu spelar dom dessutom Apulanta ♥♥ Bara ÄLSKAR dom... "Vasten mun kasvojani" (direktöversatt: Mot mitt ansikte) Som handlar om att han låter alla slänga allt skit i ansiktet på honom och bara tar emot, säger aldrig emot. Känner så igen mej i den låten... Genom alla år som ja låtit folk slänga en massa skit i ansiktet på mej, ja ha aldrig sagt emot, aldrig gjort något, bara tagit emot och gråtit om det i min ensamhet...


Pappa ♥ ringde just från Hammarlands församling! Nästa torsdag ska pärlan in på service till Bildoktorn. Fläkten sa "BRRRR KRASHHHHH" o så funka den int mera =( så de ska fixas samt "vanlig" årsservice, kolla vätskor odyl inför besiktningen!

   

Inte MIN pärla på bilden (som syns) men en exakt likadan fast min e ju röd o fin ;) Banne mej bästa bilen vi haft!! Vill du ha en hållbar bil som går å går å går, billig i drift o billiga delar: Skaffa en Honda Civic!! E sjukt nöjd me den =) På full tank: 45L kör vi 600km!!! Om man tankar 98:an såklart. Nya 95:an ska INTE i min bil iaf, den vill knappt starta o när de väl startar låter den som en gammal skördetröska o luktar SATAN, sen drar en bränsle som ett CP, ja menar, 400km på full tank?? NÄÄHÄÄÄ, de går inte ja med på!! Den som lånar min bil å lägger 95:an i den STRYPER ja *höhöhö*


Hade en SJUKT mysig kväll med underbar älskade igår ♥ Va ute på gården o fixade, sen kaffe, efter de bastu å sen satt vi bara i köket, rökte o pratade om ALLT. Hade int ens på tv:n ☻


  ♥ o jag åker spårvagn i Tallinn!! GUD va ja saknar den staden. MÅSTE tillbaka SNART!!   Puss på dej min ♥


Vet inte vad det är, känner mej bara lite extra KÄR idag ;)


Jo, middagen igår vart en SUCCE!! Mamma å pappa höll båda på att absolut äta ihjäl sej på mina biffar ;) Så de rekomenderas VARMT!! Måste nog bjuda flera på middag å se om man får samma fina recension!! Tycker de e så roligt att bjuda folk på middag, i synnerhet när de uppskattas så!!


åhh, nostalgi, nu spelar dom Kiss- I was made for loving you, kunde inte komma en mer passande låt!!


Men GUD va ja svamlar om en massa igen nu... Blir nog jobbigt för ER att läsa när ja ändå int har nått vettigt att berätta =P *hahaha*


Nej, nu ska ja sluta plåga er ;)


Puss o kram

 

 
 
Tina

Tina

23 september 2011 18:45

Hej, kul att du har hittat till våran blogg!

Jaa, Fritte har jag ägt i ca 8 månader, så vi har justbörjat känna varandra lite djupare. Han är inte spec utbildad och därför får jag nog spader när jag vill så mycke mer än vad han kan i dagsläget. Nu funkar allt bättre när vi rider för instruktör Tack och lov!

Absolut, där har du helt rätt, man ska "leva" på de ridpass som gått bra (= Och självklart kämpa och ha mål!

Tina.

http://robackslillstall.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AG Ylander - 29 oktober 2015 13:22

HERREGUD va länge sen ja skrivit nått här... Aja, ha väl inte haft den lättaste preioden ett tag så...   27/7 konstaterades att fostret slutat utvecklas i v.6... 31/7 till sjukhuset för förberedelser av medicinsk abort 2/8 in å göra medicinsk...

Av AG Ylander - 22 juli 2015 14:20

Ja vad kan man annat säga?? Sist ja skrev va i typ april =P  Ni som kanske hängt med så vet att mitt liv varit gaaaanska så hektiskt den senaste tiden. Den störtsta chocken of them all kom för några veckor sedan när de visade sej att ja var gravid....

Av AG Ylander - 15 april 2015 16:16

Ojsan oj vad inaktiv ja varit här då =P  Men mitt liv har minst sagt varit myyycket rörigt ett tag här nu. Gjorde ju inte saken bättre att min mor pratar om att sälja Pargas, MITT pargas, enda stället ja får sinnesro på å där ja riktigt känner mej ...

Av AG Ylander - 20 januari 2015 15:34

Efter att ha varit i Karis nästan en vecka o blivit bortskämd så e man hemma igen å blir bortskämd här med ;) Janne kockar, byker, pysslar, plockar å donar! Men ja klagar inte!! Absolut inte =P    Det som däremot tar lite hårt på mej är när folk ...

Av AG Ylander - 14 januari 2015 16:03

... Vi gav det ännu ett försök. Men var det för att VI ville eller för att "alla andra" tyckte att "Jamen klart ni ska försöka"? Ja vet inte riktigt. Men de gick ändå inte vägen. Så snart hör man till statistiken av människor med kraschat äktenskap å...

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards