Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av AG Ylander - 22 maj 2011 11:39

... jupp så är det... Finns mycket jag sitter å funderar på att saknar just nu, saker som kanske aldrig kommer att bli detsamma menmen...


Painkiller kommer jag att sakna massor när han far hem!! Ja VET att ja kanske inte är den mest seriösa tränaren, som hårdtränar dressyr/hoppning 6 dagar i veckan, men de e för att min rygg inte klarar av det!! Därför är ja så tacksam att ja har Tea o Micaela som hjälper mej när min rygg e som sämst!! Utan deras hjälp skulle ja int komma NÅNVART. Att dom sen gapar på mej med jämna mellanrum e också bara bra =P men i övrigt är Kille en sån mysig grabb att ha å göra med!! han e så snäll å go... Men ja saknar nog verkligen islandshästar... ja saknar tölten... det gör jag!! ja saknar att tossa fram i skogen på en lurvig liten ponni å bara njuta av naturen. en lurvig ponni som inte är rädd för fan själv heller... Men de kommer att ta ont när Kille åker... 11/7 skulle han hämtas såvida han inte blir såld tills dess...


Det sägs ju att "kärleken kommer och kärleken går, men vännerna består" INTE i mitt liv iaf!! I mitt liv är det nog att "vännerna kommer, vännerna går, men kärleken består!" så har det nog varit alla de år jag varit med Tom. Men de gör inget för mej!! Ja har mina några få men riktigt nära vänner, och det räcker gott å väl!! Jag behöver int ha ett 10-tal vänner bara för att må bra!! Nej de ja har vårdar ja extra ömt! Så e de. De få jag har, vet allt om mej, känner mej utan å innan, och de e så jag vill ha det!!


Nog om det. Nu dags att klä på sej och fara iväg till butiken å sen till Sleipner å se på hopptävlingar å hejja fram Tea å Sanna!!


Puss å kram

 

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards