Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 26 maj 2011

Av AG Ylander - 26 maj 2011 13:58

Är det idag jo!! Det var riktigt trevligt igår på hundparaden =) Zoya å Sweet uppträdde riktigt finfint båda två!! Zoyan va lite orolig å gnällig först men sen lugnade hon ner sej! Sweet va sitt vanliga coola jag o när hon tyckte att de tog för lång tid innan vi började gå från hamnen lade hon sej plakat mitt på asfalten å vilade en stun =P Herrejösses va folk fick roligt åt henne!! *HAHAHAHAHA* knäppis bönan =)


  såhär stressad va hon =P nåja, rastypiskt för borzoi e ju att dom ska va coola å typ skita blanka fan i vad som händer runt i kring, dom går omkring som i sin egen lilla värld, och Sweet va nog så mkt borzoi som en borzoi bara kan bli igår =P sen fick vi gå över scenen vid torget där en speaker sa lite något om rasen, men lite besviken blev ja då hon berättade en massa om alla andra raser men tre meningar om borzoien =( "ryska vinthunden användes förut som jakthund men numera är det en sällskapshund" De va allt!! WHAT!??! de finns ju hur många användnings områden som helst för denna vackra jycke juh!! bitch... *morrmutterfräs* nå hur som helst va de nog helt skoj!! Trots att Conny glömt vätskekontrollen som Nisse, Tom å jag ville ha (dvs.kall öl vid park) *hahaha*


Idag har man varit på stan å slirat... först till hälsocentralen med dessa jääävla rygg å lårsmärtor. Denna gång fick ja en BRA läkare som riktigt grundligt började forska i mina smärtor. Låren ha kännats som är man har riktigt hög feber å man har ont i skinnet typ!! de ha ju tagit ont som f**n att sticka insulinet fast ja haft nya nålar!! Han trodde det var något vajsing med nerverna (alltså INTE i huvudet dock =P ) och skulle beställa från Mariehamn mina journaler från ryggoperationen!! Så skrev han ut en kur på 100 Tramaltabletter å gav en ny läkartid. Så nu sitter man då å se sådär mysigt tramalhög, men har INTE ont iaf ;) sen via LR å få massa papper av Annette, via butiken, via mamma med lunch o så hem. Nu e Tom å kör hem mamma från jobb så ja fick lite efterlängtad egentid hemma. SKÖÖNT. Fast ja älskar verkligen att vara med Tom, så behöver man få lite tid själv hemma emellanåt! Han får ju de nu som då när ja e me hästarna, men de e ytters ovanligt att JAG får egentid hemma. Nå nu får han lite svärmor-svärson kvalitetid också så!! Mamma va på strålande bra humör också, dom sku fara å tanka å handla å allt va dom nu sku göra =P inte mej emot!! Alltid lika trevligt att köra hemm mamma från jobb när hon ska via butiker å annat sånt *hahaha*


Älskling e sjukskriven även för utbrändhet... jag förstår honom att han inte vill gå på kursen!! Ja FATTAR mej bara inte på folk. När han i tisdags kom dit så hörde han två kvinnor i kursgruppen diskutera(dom trodde inte han hörde)

-Såg du vem det var??

-Nä, vem??

-Jamen han har två hundar som int ens e betalda, dessutom lär han å hans fru va riktiga nersupna fyllon. Va han en sån som HAN här å göra på denna kurs??

-Ja herrejessus, ja dom släpar nog alla sortser drägg till dessa kurser från AMS


Ja menar, VAD I HELVETE!!!  dom KÄNNER int ens oss!! Vuxna människor och beter sej som barnungar!! det där e ju mobbning!! fy helvete va förbannad ja blev när ja fick höra det. sku ja ha hört dom snacka sådär så sku ja nog utan tvekan gått fram å undrat att va i hela HELVETE dom trodde att dom höll på med, å vem som gav dom nån rätt att snacka om oss på det sättet!??! vilka jävla FITTOR rent ut sagt... Ja ha aldrig sett min underbara älskade make så förstörd, å då brukar han va den hårdhudade av oss två. Ja vill bara hålla om honom, krama å viska i hans öra hur mycket jag älskar honom. beskydda honom från såna där okänsliga subbor. Min älskade älskade Tom... min stackars älskade fina make, tvillingsjäl, livskamrat, min vän i nöd å lust, partner in crime... Men vi kalrar detta!! Det gör vi!! vi ha klarat av värre saker också!! Kan inte fatta att i Juli ha vi varit gifta i 7år och i november firar vi 8år ilag!! jag älskar honom mer å mer för varje dag som går. vi har vuxit ihop på ett sätt jag inte trodde var möjligt! känner känslor för honom jag inte trodde var möjligt att känna. Han är mitt ALLT. När alla andra sviker, finns min Tom alltid vid min sida och jag älskar honom så mkt att det tar ont!!


    Jag skulle kunna hålla på i evigheter att lovorda denna underbar man som betyder ALLT för mej. Men risken finns nog att Ni kära läsare kan tycka det blir lite jobbigt efter ett tag =P


Puss o kram

 

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards