Queen-Of-Darkness

Direktlänk till inlägg 15 juni 2012

*rubrik saknas*

Av AG Ylander - 15 juni 2012 00:43

Jaooo, eftersom ja nu int riktigt vet VAD ja sku lägga för rubrik, så då struntar vi i det ;) *höhöhöhö*


Jahaja, var ett tag sen ja skrev nått igen då... Men ärligt talat, så som vanligt o som ja sagt tidigare, så ids ja inte skriva bara för skrivandets skull, va e de för idé att blogga om de inte hänt nått skoj eller annat man vill dela med sej av då?? Ingen idé alls, tycker JAG, OBS JAG tycker det!! Vad andra gör e deras val. Hoppas de e förstått nu då att de där e MIN åsikt, annars blir de väl liv igen som de brukar när en del ska missuppfatta allt ja skriver/säger =P


Hittade ett riktigt bra ordspråk på fejjan idag:

det är synd att man inte kan byta problem med varann eftersom andra verkar veta hur jag ska lösa mina bekymmer!

Typ nått sånt va de! Tyckte den va så klockren =)


Jahama, då har torsdagn övergått till fredag o klockan är 01.44 typ nu... Vaknade upp nyss efter att sovit kanske 1h redan o gick på toa å sen va ja pigg =/ Snajja hur slut ja kommer o va när klockan ringer menmen... Sånt som händer =)


Igår va de masskastrering här på Tallkulla! 4 små pojkar som blev av me behagen! Så nu har ja 4 snöplingar å en klapphingst på gården! Fast hingsten far på lördag till sitt nya hem. Laufa å Freyr ha åkt på bantningsläger till Brusta! Finns inte mkt alls näringsrikt där att äta men de fins massor för dom att göra där =) Så länge dom hålls å inte simmar bort är det bra =P Men än så länge ha dom inte gjort det!


Dagarna fylls mest med hästfix av olika slag och ja tycker de e GRYMT KUL att göra nått igen =) Känna sej nyttig o inte bara ligga hemma å slöa. Om vissa sen stör sej på att L o jag börjat umgås igen är de deras huvudvärk, inte min, men det gynnar mitt äktenskap också eftersom Tom tycker att ja e mkt gladare å piggare när ja gör nått o inte sitter hemma ensam med mina hjärnspöken!! För det blir ju så himla lätt så, att ja sitter här o gör inget, så börjar tankarna vandra iväg å man blir ju helt virrig av allt skit som samlas i huvudet =(

Idag va de tex sååå nice att fara ut på ridtur me Fanny o Linda! De e så roligt att ha nån såpass rutinerad som Fanny att rida Freyr för då behöver ja inte koncentrera mej på hans ryttare OCH Laufa utan nu kunde ja bara koncentrera mej på Laufa å få henne att åstadkomma nått vettigt ;) Hästarna va så pigga å glada ;) Varmt var det dock, genomsvettiga hela bunten när de va klart ;)


Imorron blir de en massa stadsfix å så måste ja baka, så imorron kväll tänker ja inte fara nånstans utan ja MÅSTE va hemma å greja inför lördagen.

Gräddtårta eller inte?? Va tycker Ni?? Måste man ha tårta för att man fyller år?? Nåja, de visar sej om aj orkar laga nån ;) Kankse Tom♥ gör det bäst som de e =P Måste fråga honom =)


Nej nu SOVA!!

Natti natt!!

Bjuder på en bild på rock chick AG ;) *hehehehe*

 


Puss o Kram

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AG Ylander - 29 oktober 2015 13:22

HERREGUD va länge sen ja skrivit nått här... Aja, ha väl inte haft den lättaste preioden ett tag så...   27/7 konstaterades att fostret slutat utvecklas i v.6... 31/7 till sjukhuset för förberedelser av medicinsk abort 2/8 in å göra medicinsk...

Av AG Ylander - 22 juli 2015 14:20

Ja vad kan man annat säga?? Sist ja skrev va i typ april =P  Ni som kanske hängt med så vet att mitt liv varit gaaaanska så hektiskt den senaste tiden. Den störtsta chocken of them all kom för några veckor sedan när de visade sej att ja var gravid....

Av AG Ylander - 15 april 2015 16:16

Ojsan oj vad inaktiv ja varit här då =P  Men mitt liv har minst sagt varit myyycket rörigt ett tag här nu. Gjorde ju inte saken bättre att min mor pratar om att sälja Pargas, MITT pargas, enda stället ja får sinnesro på å där ja riktigt känner mej ...

Av AG Ylander - 20 januari 2015 15:34

Efter att ha varit i Karis nästan en vecka o blivit bortskämd så e man hemma igen å blir bortskämd här med ;) Janne kockar, byker, pysslar, plockar å donar! Men ja klagar inte!! Absolut inte =P    Det som däremot tar lite hårt på mej är när folk ...

Av AG Ylander - 14 januari 2015 16:03

... Vi gav det ännu ett försök. Men var det för att VI ville eller för att "alla andra" tyckte att "Jamen klart ni ska försöka"? Ja vet inte riktigt. Men de gick ändå inte vägen. Så snart hör man till statistiken av människor med kraschat äktenskap å...

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards