Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av AG Ylander - 4 oktober 2010 14:06

en ÖNSKAN jag har faktiskt åt Er som (kanske) går in och läser och väljer att kommentera. anonyma och Ni som av någon anledning inte kan vara trevliga kan DRA. Jag har skapat denna blogg för MIN skull och inte för att NI sen ska skriva en massa SKIT. Om nått ja skriver stör er, OCH?? Jag kanske har denna för att få ventilera av mej lite, för alla dom som KÄNNER mej VET att jag hanterar saker o ting på bästa sätt genom att få SKRIVA av mej, jag har lättare att i skrift sätta ord på händelser och känslor än i prat. Sån e ja, take it or leave it!! 


Tack för ordet!

Av AG Ylander - 4 oktober 2010 13:24

Många tack till Kiia ( http://mizzmodig.bloggplatsen.se/ ) som designade min blogg!! Nu vågar ja nog låta folk gå och titta på den också när den inte e så tråkig som den var från början   


Fick roligt telefonsamtal idag också, ska på jobb imorgon *jeeij* Ja e nog int som alla andra barn, ja bara ÄLSKAR mitt jobb att mjölka kossor och mocka skit. Säkert inte många som sku gilla det jobbet menmen, alla e vi olika!!! Ena bonden sa åt mej en gång att när ja skutta omkring på jobbet, nynnade o va allmännt glad :

-Vad i fridens liljor e de me dej??

-Nej ja e bara så lycklig att jobba igen, tyckte jag

- Ja du e fan int klok på en fläck du heller

- Nää, de e ingen som ha anklagat mej för det heller, men ja e lycklig   


ha de gött!!

Av AG Ylander - 4 oktober 2010 10:44

Jo, så e de!! Helgen va vansinnigt rolig!! For till Skag på fredagen på tortillamiddag o singstar, på lördagen va vi hem o vända, mata djur o ta me rådjurssteken o for tillbaka till Skag sen! Steken va otroligt god!! Med potatis o svampsås *mumma*


Nu tillbaka till vardagen. Fick gården uppgrävd i morse... Undrade varför hundarna höll på å skälla o morra, då va de ju en stor grävskopa på väg in på gårde!! Int undra på att dom va lite skärrade =P Så nu har vi en stor, fin, frittfall grop brevid trappan... Först på TORSDAG kommer dom o lagar vattenledningarna, så de ser ut så tills dess då bara.... Aja, de e int så farligt ändå!! Hundarna stog o tittade förvånat på gropen att "Whaat the f*ck" *haha* deras miner sa mer än tusen ord ivf!!


Nåja, nu till dett vanliga, skriva shoppinglista o fösa iväg darlig till stan, han ska ändå på möte så då kan han handla o tanka i samma veva. Får se vad ja hittar på. J ligger hemma o kvider över att va kvinna så ja sku få rida båda hästarna om ja vill, får se om ja gör det eller hamnar på soffan, brukar kunna bli lätt så!!


Puss o kram

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards