Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av AG Ylander - 12 oktober 2010 13:46

...är det tydlige dags för känns det som... Suck... mår bara så skit... sku vilja bara lägga mej under täcket o gråta, inget känns rolig, ingen motivation till nånting. Känner mej bara så ensam. Har du nånsin kännt känslan som att du är i ett rum fullt med folk, sku skriker för allt vad dina lungor e värda, men ingen hör det, ingen tar notis om det, du är bara luft... så känns det för mej idag... SKu ja nu veta varför sku de va sin sak, men int ens de vet ja... Alla sömnlösa nätter kan ju göra sitt dom också... men ja... ja vet int ja!!!   


jag som bara älskat mitt jobb, har int ens lust o fara på jobb imorgon... känner mej int alls motiverad... har ingen LUST till nått överhuvudtaget... Allt känns bara skit...


Sku vilja bort härifrån, börja om på nytt med Tom, bara han o jag... Känns som det skulle vara bra, men tillika int.. ja vet int... har ju vännerna här, eller dom få vi nu har, och mina föräldrar, men ändå känns det som om det sku va skönt att komma bort o börja om från början... ja har ju inget att klaga på här hemma, vi har det jättebra Tom o jag just nu, sku int kunna vara bättre. SÅ varför mår ja så skit då?? bra fråga... det finns ingen annan som kan få mej på fötter förutom jag själv, o ja har ju allt stöd ja behöver här hemma. ändå e ja sååå stressad över nått... Just nu sku ja kunna nöja mej med en etta i varissuo bara ja kommer härifrån...


Solen skiner ute, de blåser, men e annors vackert. och här sitter ja inne, men mina destruktiva tankar, å deppar... höstdepression?? kanske det ja... Har int ens nån matlust, och bara gäspar...


  I vårens tid

i sommarvind

jag smeker ömt

din mjuka kind

När löven faller

och blir mull

Jag kysser dej för kärlekens skull

När vinterns flingor faller ner

Jag älskar dej mer och mer

I alla väder

I alla da´r

Är du det finaste jag har

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards