Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av AG Ylander - 9 oktober 2010 07:14

ja de e ett UNDER att man lyckats sova men denna jääävla jålmande katt utanför somvrumsdörren... SÅKLART sätter hon igång å GAPAR när vi gått o lagt oss, men dagtid, då går hon omkring å "purrar" bara... *SUUUCK* nå j ha sovit mera inatt iaf än va ja gjort de tidigare nätterna, denna natt sov ja iaf 00-03, 04-08 så de e rätt bra, känner mej ganska utvilad, men lite mera sömn sku ju int ha skadat    Nu ha ja försökt hitta kläder för middagen idag och serveringen imorron. Idag ska vi efter vi fixat bort o sånt i ordning till Elvira (gamka Havsbandet) på middag me mamma, pappa o biskopen! Kan bli trevligt!! Hade lite svårt att välja kläder, men de får bli en blå klänning, silver/vita leggins o vit kofta. Måst bara hitta skor som passar till ännu... Nå, ja har ju BARA tre stora lådor me skor så nått ska ja väl hitta som passar =) Kan komma upp bilder senare, man vet aldrig!!


Satt här o tänkte inatt hur lycklig ja egentligen är. När ja läser på andras FB tex om hur dom vill hitta den sanna kärleken, hur den o den killen sårat dem o hur han o han är ett rövhål... Ja har min älskade Tom. Vi har hållit ihop i snart 7år, varit gifta i 6år, och jag är världens lyckligaste med honom!! Jag har aldrig älskat någon som ja älskar honom. Varje dag som går växer min kärlek till honom starkare. Jag har världens underbaraste man som älskar mej för den jag är, som finns vid min sida i vått och torrt, som är ärlig och äkta, som aldrig skulle svika mej!! Jag älskar honom på samma, vilkorslösa sätt. Ja finns alltid där för honom, i vått o torrt, med motgångar och medvind...

When you came into my life

You took my breath away

It was love at first sigt

All the way

When you came into my life

The world was not the same

no more

Course you love

Has found it´s way

Into my heart

              


 

AG

  

TOM

31/7-2004

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards