Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 2 november 2010

Av AG Ylander - 2 november 2010 03:58

Japp, idag firar Tom och jag 7årigt krigsmärke (som min mamma alltid säger *haha*) Tänk att 7 år ha gått, de e ju nästan sjukt... Vi vet iallafall detta med att älska varandra i nöd och lust, vad det innebär. Alla motgångar vi haft, ha bara gjort att vi vuxit oss starkare, och det har mognat, vuxit fram en kärlek ja inte trodde var möjlig. Har väl aldrig älskat en annan människa så som jag älskar min underbara älskade Tom    Har vi klarat av allt detta hittills, mognat tillsammans och fortfarande jobbar på att få allt att funka, så e de nog inte mycket som kan få oss att gå isär!! Ja älskar min Tom mer är livet självt, han är mitt allt...


I vårans tid

I sommarvind

Jag smeker önt din mjuka kind

När löven faller och blir mull

Jag kysser dig för kärlekens skull

När vinterns flingor faller ner

Jag älskar dig mer och mer

I alla väder i alla dár

Är du det finaste jag har


Vår historia började lite lustigt sådär, och med en hel del drama. Men det var då!! Nu lever vi i nuet. Men mitt starkaste minne var nog när vi möttes på en busshållplats i Sund, ja hade just varit ut o tida och stog där med värsta pälshalaren på, pannlampa och hästen i andra handen, och vi stog där och kysstes i fullmånens sken... Efter det växte det bara vidare, livet rullade på. Han e fan inte klok alla gånger min knasiga make!! Men när man lär känna honom e han en av de mest underbara personer som finns, finns alltid vid ens sida, ställer upp i vått och torrt. Han är min älskade, make, självdfrände, bästa vän, partner in crime. Vi har nog gjort en hel del galna och knäppa saker tillsammans!! Många hade sina tvivle, det fanns folk som slog vad som PENGAR att vi skulle MAX vara gifta ett år. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, tji fick ni!!!! Guuuud så skönt det är att överbevisa folk!! Visst har ja hört att "jag sku ha de sååå mycket bättre utan Tom" men de e nog bara BULLSHIT säger jag, det finns INGEN som får mej att må så bra, det finns INGEN som ställer upp på mej på samma vis, som finns vid min sida i vått och torrt...


Anna-Greta

  

Tom

nu och föralltid


sparhallen bus


  Lite dålig bild ja, tagen med mobilkamera som hade typ 1,5 mpxl =P


 


Älskar dej i nöd och lust... 

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards