Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 22 november 2010

Av AG Ylander - 22 november 2010 10:13

Livet blir inte alltid som man tänkt sej.

Det kan ta oanade vändningar.

Ta ingenting förgivet!!

Bäst som det är, så ändras det drastiskt...


Ja känner mej halv... trasig... något fattas mej... och det BARA för att ja inte kan formulera mej vettigt alla gånger... ja e klumpig i mina uttal, de kan låta värre än vad ja menar när det kommer ut!! ja tänker inte alltid innan jag talar, och det har ja fått sota för mååånga gånger... men aldrig trodde jag väl att det skulla kännas såhär illa... Det var aldrig meningen att låta otrevlig eller anklagande på nått sätt!! ja hoppas du tror mej... men jag förstår tillika att du lessnat... önskar bara att de inte skulle bli såhär... ja menade det inte så illa som det lät!! ÄLskade vän, hur ska ja få dej att förstå?? ja vill inte förlora dej!!!!! du har funnit i mitt liv såpass länge att mitt liv saknar mening om inte du finns med där!!!


Jag ber än en gång om ursäkt...


Snälla förlåt mej...


Men jag förstår om du inte vill... då får ja väl bara acceptera faktat att du inte finns kvar... Men ja kommer alltid att älska dej!! Det finns inget du kan göra eller säga som skulle få mej att ändra mej!!!

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards