Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 11 november 2010

Av AG Ylander - 11 november 2010 10:40

som sagt: ja SUGER på detta med att komma på rubriker... *morr* hittar ju aldrig på nått vettigt som ska ha med mitt inlägg att göra. Oftast beror det på att ja inte i förväg riktigt vet vad allt eller inget ja ska skriva om... Det brukar bli en överraskning för mej själv också!! Oftast har jag en idé om vad ja ska pränta ner på skärmen, men sen efterhand kommer ja på mer o mer vad ja vill skriva hit!! Beror helt på humöret så att säga =)


Första arbetspasset avklarat!! Tröga nog en hel del tyvärr... Men de ska väl gå snabbare ikväll tror o hoppas vi på =) Men annors va de trevligt att worka igen!! Vaknade dock inatt av att Tom vrålade nånting rakt ut o lät skitförbannad... Ja måsta töcka lite på han, då konstaterade ja att han nog bara sov... Hmmm... Sen vaknade ja själv undefär 10min före klockan, då va de lika bra att stiga upp bara!! Imorron bitti får man dock sova 45min längre för idag måsta vi börja tidigare. Man va ju sådär lagom pigg kl.5 imorse *blöhh* Men nu ska ja iaf lägga mej på soffan o glo på dumburken lite!! Hungrig känner ja mej också, men de får va tills senare, ORKAR helt enkelt int äta nu...


 

Dagens bild får bli på darling och mej när vi skär upp bröllopstårtan =)

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards