Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 9 juli 2011

Av AG Ylander - 9 juli 2011 21:56

...e ja ibland JOOO *suck* hade glömt lösenordet hit till bloggen, sen i precis samma sekund som ja valt ett nytt lösenord å klickat på "byt lösenord" så ploppar de gamla upp i minnet... aja... Nu har ja samma lösen som till en del andra ställen så de blir lättare att komma ihåg!!


Idag ha ja kännt mej lite extra kär... ja vet int varför... Kanske för att förra natten var helt UNDERBAR med spontansamvaro, ja väckte honom me kyssar å smek, de ena ledde till det andra, de va så intensivt, så underbart på något sätt... Ni vet när två människor känner varandra SÅ väl att inga ord behövs, man vet vad den andra tänker, vad den andre tycker om, vad den vill... Älskar verkligen min fina, underbara Tom över ALLT annat. När alla andra sviker så står han kvar vid min sida. I vått och torrt, i nöd och lust, i med och motgång. Ja skulle inte kunna ha det bättre med någon annan än med min underbar älskade Tom Kristian Ylander. Han har gett mej livstron och gnistan tillbaka!! Han är mitt allt!!

   


Så känns det idag, och vet ni vad?? det är en absolut underbar känsla att känna sej sådär löjligt förälskad!! 31/7 firar vi 7års bröllopsdag, men ändå beter vi oss som nyförälskade tonåringar emellanåt. 2/11 firar vi 8år ilag. 8 ÅR!!!! Fatta vad tiden gått fort...


Puss å kram

 

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards