Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 22 november 2012

Av AG Ylander - 22 november 2012 14:41

Har hållit på å röjt lite lätt i garderoberna igen, rensa upp Toms garderob också, sortera upp hans jumprar o t-shirtar i olika kategorier nu =P


 


Hmm, inte riktigt såååå mkt färger direkt =P Men nu har han goth/heavy tröjor på ett ställe å andra på ett annat...


Även jag passade på att plåta lite kläder som ja fick härom sistonde:

             

Lite lätt suddiga ja vet, har inte världens bästa kamera just nu eftersom min ääälskade Samsung fick sej en grogg för mkt på förra karaokefesten o att köpa ny kamera är inte riktigt prio 1 för oss... I synnerhet när man tar bilder utan blixt så blir dom äckligt suddiga =(

Även e AG of th day bjuder ja väl på med ;)

 

Leggingsen är ormskinnsmönstrade men det syns inte så mkt på bild...

Jahama, snart e de dags att koka kaffe så älskling få kaffe när ham kommer hem, sen middag o så vanliga kvällsbestyren!

Imorgon blir de lite mera att göra, köra mamma till båten, foderleverans, flytta ungpojkarna å sen tar vi FREDAG!!!

Lördagens aktiviteter börjar på morgonen med att veterinären kommer hit och identifierar hästar, sen ha va bokat ridhuset i tranvik så Petra å jag ska fara å träna dit lite, det ska bli superkul!! Kankse att Corinne kommer med och gapar på oss lite också ;) Det är alltid bra!!

Så, men nu e de kaffekok + tidningsläsning som gäller!


puss o kram

 

Av AG Ylander - 22 november 2012 10:06

Det var tydligt att jag INTE ska bryta mitt normala rörelsemönster om jag vill kunna gå som folk efteråt, om de sen betyder då att jag är begränsad till 2 hästar så må det så vara... FAN va ont ja har idag efter ja red Ljúfa ca 20min igår =( Hon har så stark o obekväm trav, att de bara inte funkade... Ja kände att styrkan försvann i sätet å ja KAN ju inte sitta å slita en unghäst i munnen... så då hoppade ja av... Jätte kul att prova jo, men funkar de inte så gör de inte bara det... Va fan ska ja hitta på då?? Droga mej som ett cp eller?? Nåväl, de e som de e... Laufa har ja inga problem att rida, oftast inte Freyr heller, men så töltar de båda... Får väl tänka positivt då det är såpass grått å trist ute att ja kan med gott samvete va inne å göra nått bara kroppen vaknar till liv... Va rena rama MORDET när ja försökte komma upp från bäddsoffan igår kväll... Är lite osäker på VAD som skulle hjälpa, sku väl antagligen behöva få tid till Johnny Nordman eller nån riktigt ortoped, nu får jag bara nya värkmediciner utskrivna hela tiden så... Men igår hjälpte inte ens dom nått...


 


Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards