Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 21 juli 2012

Av AG Ylander - 21 juli 2012 18:38

ja ha sagt de förut, ja säger de igen:


Om du inte gjort något fel, VARFÖR då ta åt dej av det jag skriver????

 


Jag liksom bara UNDRAR... Varför i hela fridens namn tar man åt sej personligen av någon text, om man vet med sej att man INTE gjort personen i fråga något?? Det brukar ju vara ett tecken på att man gjort något OM man tar åt sej, Eller hur!?? Ja skriver ALDRIG namn och alltsom oftast så skriver ja ju inte ens ut KÖNET på människan... Menmen... Aja... Det känns som de liksom inte är lönt att skriva nått över huvud taget, när det ALLTID ska misstolkas o missuppfattas... Men det är det dåligaste med internet. Det är så lätt att gömma sej bakom en skärm å skriva vad man vill men sen om man blir konfronterad in real life är det något HELT annat. Då står man plötsligt inte mera för sina åsikter o synpunkter... Och ALLT kan tolkas precis hur som helst. Det vet jag ju själv också, att ja kan ibland tolka något på tex FB på mitt eget sätt medans den som skrivit det kanske menade på ett HELT annat... Så e de ju med mina statusar odyl också, KÄNNER man mej så VET man hur jag menar med en viss text. Känner man mej INTE så uppstår misstolkningar... Sådärja. Då var det sagt!


I torsdags var vi o hälsade på mormor en sväng. Det var tungt... Otroligt tungt... Men det gick iaf bättre än vad jag hade trott! Köpte med oss en enkel rosa ros som doftad UNDERBART. Hoppas hon gillade den!

   

Igår kom vi då hem... Det var med blandade känslor som vi for från stugan... Eller ja, JAG iaf... Vet ju inte riktigt var Tom tänker, tycker o känner... Själv ha ja nog gjort det väldigt tydligt ;) Båten va FULL, råkade se i "icke-bokade" kön att de bla stod ett husvagn-farmare ekipage... HUR smart är det att försöka fara obokad med viking en fredag under högsäsongen?? Råkade dock se sen att de stog kvar på bryggan när båten for... Ja menar, de e ju lättare att fara med en liten personbil obokad o KANSKE få plats än med ett stort långt 12m ekipage... Aja, men alla tänker inte efter riktigt!!

Träffade på mamma ombord också för hon va på väg hem från pemar. Åt lunch på Ellas, riktigt gott, förutom att dom gav mej fel potatis först, så min mat hann ju kallna nästan i väntan på rätt. Ska ja ha potatis gratäng så SKA JA HA GRATÄNG!! Så e de bara =P *hahahaha*

Va o pussade på mina hästar på kvällskvisten o hör o häpna, dom va SMALA!!! Du milde TID va slanka å smäckra dom va!! Laufa ha nog inte varit sådär fin på lääänge! Å båda helt fulla med må-bra-bollar♥♥♥ SÅ mina hästvakter ha gjort ett BRA jobb!! All credit åt er! NU ska de hållas smalt! Inge lösdrift i vinter för dom två inte, NEJNEJ! Men nu försvann iaf alla misstankar ja haft om att Laufa sku varit dräktig =P Hon såg verkligen ut som så förut ;) Freyr kom direkt till grinden när ja kom dit också och "Jaha, ska vi göra nått då??" Lika glad o positiv som alltid =) Laufa stog en bit bort o kikade bara surt, typ som "jahaja, de duger o komma nu ja" *hahahaha* Sötheppen ♥♥ Sen va ja ti Linda på prata lite skit en stund. Badade bastu med ♥ på kvällen å så va de sova tidigt! Höll på att slockna i soffan...

Idag ha de varit dop i Skag =) Så nu är alla barnen Åberg namngivna ;) Vi blev gudföräldrar me Christine o Alin åt Felicia!

 


Nu ska vi iväg ti Bastö o träffa Zoyas uppfödare med kompisar som e på Åland!


Puss o kram

 

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards