Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 27 juni 2013

Av AG Ylander - 27 juni 2013 09:46

Jaoo, just nu är det ett virrvarr av kärnslor i mej och total KAOS inom mej =P Men de blir nog bra till slut ;)

Är sååå ivrig o förväntansfull till eftermiddagen! Sov runt 2,5-3h inatt så va liiite trött när vi for på jobb imorse, när ja kom hem drack ja en mugg kaffe o skulle gå å kasta mej på rygg en stund men nääää, fick ja vilat nått då tror ni?? Inga mycket inga... Är alltför uppskruvad för att kunna slappna av =P

Hade ju världens jäkla regn o åskskur på besök på jobbet i morse =P Catta såg ut som en dränkt kanin bara av att kuta upp på skullan =D Tack o lov va ju inte kossorna iaf det minsta lilla oroliga av åskan! Snarare att dom tittade ut när de blixtrade o va mera facinerade =P Sötdjur ;) El hade vi också hela arbetspasset så de va nice =) När ja kom hem o parkerade på gården så öppnade sej himlen här också... Jag kutade runt stallet, drog ur vallpojken o sen kuta in, på den lilla sträckan blev ja totalt dyngsur... Kunde vrida ur tröjan o torka håret me handduk... DÅ var det skönt att vira in sej i en torr, varm badrock kan ja lova! Efter ett tag slutade det regna så då gick ja upp o bytte lakan o bar ut bäddmadrassen, täcket o kuddarna i vagnen! Madrassen man ligger på där e ju som ett pussel så man måst ha bäddmadrass ovanpå så de blir lite jämnare! Men nu vet ja ju iaf att sängen där e 160 bred =P Vår bäddmadrass från sängen passade perfekt! 10cm för kort ungefär, men den ha krympt i tvätten så den e för kort för riktiga sängen också! Så nu e de bara kvar då att packa mat, hygienartiklar, släpa ut micron, packa ihop datorn o alla saker till den, söka upp kameraladdaren, telefonladdare etc... Mediciner ska packas också...

Jaaaa jag har ju helt säkert packat med för mkt kläder o sånt, men jag har hellre för mkt med mej än för lite! Sen vet man aldrig vad som händer, vad det är för väder eller om någon annan behöver låna nått klädesplagg =P


På tal om bananer så är det idag

 

Anna Tom

 

9år 7mån 25dagar


Älskar dej mer o mer för varje dag som går!

Jag visste från början, men för varje dag som går, blir jag bara mer o mer säker på att jag har funnit den rätta för mej i mitt liv! Du är det bästa som hänt mej. Du är min älskade, bästa vän, tvillingsjäl! Du är mitt allt!


 


Until Next Time

Fridens

 


Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards