Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 3 juli 2013

Av AG Ylander - 3 juli 2013 22:21

Blir man verkligen med mindre när man blir anklagad för att ljuga när man talat sanning men dessutom inte ens får veta VAD man skulle ha ljugit om, eller vad man skulle ha gjort istället för de man sagt att man gjort...

 Vad jag sagt att ja gjort istället för att varit nerbäddad i vagnen?? Det fick jag inte heller veta! Mitt sista arbetspass skulle ha varit lördag morgonen (Tack o lov) så jag förstår inte problemet... Alla visste ju att vi skulle vara på travbanan från torsdag o framåt, så där ha ja inte heller mörkat något. Men när jag får sms om att "Det är alltid bättre att vara ärlig och säga tex då att "Jag har andra planer, kan vi ta det en annan dag" För sanningen kommer alltid fram" Jag liksom bara inte fattar VAD det är som jag ljugit om?? När jag sagt PRECIS som det är... Sen när man försöker förklara så blir man ändå inte trodd!! Ja menar, WHAT?? Det finns flera som kan intyga hur dålig jag var på fredagen och att jag var spiknykter på lördagen! Herregud, ja körde ju en annans bil från Lantis till travbanan för att bilägaren ville fara å svira! Om det nu råkade vara det som det rådde tvivel om... Men om man tänker på de sura kommentarerna ja fick när jag berättade om midsommar så är det inte så underligt om de tvivlas... Jo,  nej, förlåt, ja smakade ju faktiskt EN HEL KLUNK hjortroncider för ja ville veta vad det smakade!! Det glömde ja säga!! SORRYYY!!!

VEM ska ja måsta förklara åt egentligen?? INGEN har väl för fan å göra med mej o mitt liv?? Ja FATTAR inte...

Jo, jag förklarar för jag känner mej så fruktansvärt orättvist behandlad när jag blir anklagad sådär utan grunder och inte ens fåt veta VAD jag ljugit om!!

TROR ni verkligen att jag faller ner i alkoholträsket igen bara för att vi dricker EN kväll var tredle månad?? Vi kan faktiskt hantera det!! Hur konstigt de än må låta, men vi sköter oss och det finns det mer än tillräckligt med bevis på!! Vem som helst kan ringa mej 04 på natten för å fråga om skjuts hem från krogen, jag är alltid körklar!

Midsommarplansdiskussionen gick ungefär såhär:

-Vad ska ni göra på midsommar då??

-Jaa, vi ska väl ta husvagnen å fara till Toms syster och bli där!

-Jaha, varför ska ni ta husvagnen med er dit??

-Men, om man vill dricka något så e de ju lika bra att ha den med

-Jamen de e ju dumt, ni ha ju varit nyktra såpass länge nu, fortsätt i den stilen ni istället (Sagt med ett ironiskt skratt och  OTROLIGT sarkastisk stämma)

jag blev riktigt SÅRAD... Jag drack en halloncider på midsommar o Tom drack en 5-6öl. OJOJOJ vilket suparkalas det var!!!

*SUUUUCCCCKKKKK*


Förövrigt så var helgen på travbanan helt jätterolig! Va så mysigt att campa med hela familjen! Hundarna trivdes också riktigt fint o de va otroligt bra träningshelg för Ragge som

A)INTE är så koppelvan

och

B)Gillar att skälla o valla på hästar!

Så det var helt kanoners för honom att MÅSTA gå i koppel och vara omringad av hästar ;)

 

Här bakom stallcafét bodde vi =) Nära o bra till frukosten o middagen ;)

 

Fixade lite mysbelysning i vagnen också =) Gissa om vi trivdes!!


 

Familjemys =)


 

På väg till ryttarfesten! Var inte helt 100 kry ännu heller men de e otroligt vad lite smink kan göra!!

 

Brände axeln lite fint under söndagen när vi satt o tittade på finaler nästan hela dagen!

Träffade en massa nya, trevliga, intressanta människor! Många skratt, mycket skämtande och riktigt trevlig samvaro var det! En helt kanonhelg, bortsett från migränen då...

Allt kändes så konstigt på söndagen när man packade ihop å kom hem... Hela FM helgen kändes ett tu tre så avlägsen, som om det varit flera månader sen det hänt... Mitt i allt va allt så tyst o tomt när man va hemma efter att varit van med en massa folk, hästar, action o sorl runt en 24/7...


Just nu e ja så glad att jag har min ♥ Tom, känner mej så vilsen i tillvaron... Vet inte riktigt VEM jag kan eller vågar lita på för tillfället. E så mkt tjafs överallt... Allt känns så otryggt på nått sätt... Planer ändrar mitt i allt, saker o ting blir inte alls som man tänkt sej från början... HATAR sånt... Känns så skönt då att jag har min ♥ vid min sida och hästen hemma på gården! Resten e som det e... Känns som ja inte riktigt hör hemma nånstans just nu... Känner att jag VERKLIGEN behöver komma mej härifrån och till stugan snart innan jag blir helt sinnessjuk...

Vi har det underbart fint här hemma just nu!! Är som nykära tonåringar igen ;) Älskar det!! Så varför kan jag inte bara njuta fullt ut av det då?? Varför går jag bara å VÄNTAR på NÄR det ska krasha nästa gång?? Blir så trött på mej själv...

Njut av tillvaron kvinna!! Ta vara på stunden!!

Live for the moment!

Until Next Time

Fridens

 


 

Detta är VERKLIGEN sorgligt tycker jag...

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards