Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 27 juli 2013

Av AG Ylander - 27 juli 2013 08:17

Över oss, mest mej själv, eftersom det helt kallt var så att det nog var JAG som va mera nere i skiten än Tom... Fast så många försökte få de att låta tvärtom o att ja nog inte skulle dricka om ja inte var med honom... BULLSHIT!!


Under dessa år nu vi varit nyktra så ha ja haft två gånger DUKTIGT alkoholsug. Första gången va en valborg när vi va ut o red och vid ÅAB huset så satt det några kompisar ute i solen o drack öl. Kände hur kallsvetten började rinna o suget satt in... Så ja fick lite bråttom därifrån...

Sen va de här när ja mådde som allra sämst ett tag, kom på mej själv stående vid barskåpet och titta på flaskorna...

"Skärp dej" sa ja åt mej själv å gick därifrån, men ja sneglade nog på de olika sorterna där flera gånger, men tog INGET!

Det känns emellanåt nu som att folk skryter om sina fylleslag för mej för att göra mej avis eller nått?? Men vet ni, jag är INTE avis, inte det MINSTA heller!! Vet ni, hur BRA jag mår nu, när jag dricker en gång i halvåret!! ALLT har blivit så mycket bättre!

Kärlekslivet, äktenskapet, samlivet, vänskaperna, ja ALLT! Nu KAN du faktiskt ringa mej i panik kl.04 en söndag morgon när du inte slipper hem från stan, ja KAN köra o hämta dej! Jag behöver inte ha chaffis till butiken en söndag förmiddag för att ja själv inte vågar köra. UNDERBART!!


 

Såhär ha de ju liksom sett ut här rätt länge nu! T.om att Karlens orange lonnken så ha BF datumet gått ut på =P


Nä, inget gott kommer med alkohol!!

Punkt!

Until Next Time

Fridens

 

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards