Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 7 september 2013

Av AG Ylander - 7 september 2013 13:21

Måendet är som de är, men helt klart värt de!! Va absolut SUPER kul igår fast vi inte var någe många, men de gör inget, Slode o ja sjöng som idioter så idag har man inga mkt till röst =P Dock är det ju INTE så smart att blanda en massa dricka när man dricker 4ggr/år... Först cider, sen öl, så vart de lite fishermans shottar, en par groggar på de också... URK...


     

och så fick ja ju användning för min nya klänning också =) Första gången!!

Skulle ha blivit medbjudna på krog inatt också men vi mådde inte så bra mera så de va nog lika bra att vi höll oss hemma ;)


Annat då, för en vecka sen gjorde jag min RIKTIGA riddebut på Laufa!! Va ut på tur med Petra o Sophie och GUD SÅ ROLIGT DE VAR!!! Underbara känsla att sitta på henne o rida med ordning igen =) Vilken lyckokänsla!! Jag satt med ett stooort leende som helt säkert gick från öra till öra och kände mej helt varm inombords! Min fina fina lilla häst!! Hon va såååå pigg, så OTROLIGT pigg o glad!! Jag försökte förklara att grvida kvinnor INTE ska hålla på å studsa såhär, men de brydde inte hon sej om =P det var nog hopp studs hopp =D Men de va så roligt!! Underbara känsla!! De e nog en känsla som BARA hästmänniskor kan känna igen sej i!! Lyckan när man e ett så sammansvetsat team med sin häst, vissa dagar, när allt funkar helt 100, så behöver jag bara TÄNKA nästa moment o Laufa gör! Hon känner av mina minsta signaler o energier och vet direkt vad jag vill ♥

Tycker denna film är så bra!! Den förklarar verkligen hur det ligger till ;) OM den nu kom med förståss, ha aldrig provat lägga upp något från YouTube här på bloggen, annars e adressen:

http://www.youtibe.com/watch?v=32YTWKf4TQI


I tisdags hade jag Maria med mej på en ridtur! Hon va så lycklig flickan =) De e så roligt att kunna glädja andra på det viset och eftersom jag nu har möjligheten till att göra det, så varför inte?? Eftersom jag VET hur mkt hon ÄLSKAR hästar och att vara ut på tur, så det gör mej också glad att glädja henne så =) Så vi va ut på en lugn o behaglig lallartur returdepårundan runt =) Skrittade mest, Freja va lugn o sansad med Maria, Laufa däremot hade nog mycket mera motor i sej, SOM vanligt ;) Men de va sååå nice =) Solen sken o de va behagligt varmt o vi fick MASSOR pratat =) Ja tror Maria kände sej rätt bra till mods efteråt också, för vi ventilerade verkligen MASSOR! Kändes otroligt bra att prata me henne sådär igen =)


Annars e nog allt som vanligt. Corinne e hit på kaffe titt som tätt, i onsdags va även Niina här å vi höll på å planera vårt kommande projekt ;) Längtar sååå!!


Until Next Time

Fridens

 



Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards