Queen-Of-Darkness

Direktlänk till inlägg 28 november 2012

Busväder och inomhusaktiviteter

Av AG Ylander - 28 november 2012 15:53

Men HUGA vilket busväder det varit idag.... BBBBRRRRHHHHH.... Meningen var att Petra o ja sku fara å rida idag, men så blev dock INTE fallet... Av olika orsaker =P Så ja ha varit ut hela två vändor, fylla vatten åt hästarna å så presentera Sharlie åt en tjej som va hit å tittade på honom! Han skötte sej... INTE såååå bra först.... =P Direkt ja kom in i hagen å sku fånga honom så när ja sku dra repgrimman över mulen la han i backen o ja hann inte få grimskaftet över halsen så han tvärvände å stack *MORRRR* nåja, tjejen som sku kika på honom gick in o tog fast honom som ingenting.... Knashäst =P Ja hade nog nästans räknat med det också för han e lite full i fan ibland, men den här tjejen kände han inte, så han blev väl mest nyfiken på vem hon var så då var det inga problem!

Sen passade jag på att byka lite, kikat på TV å sminkat upp mej... Vet inte varför, kände bara för det =) Dels för att de e roligt att testa nya sminkningar å sen för att jag vet hur Tom uppskattar att komma hem och jag har fixat upp mej lite för honom ;) Nu e de ju så, att han älskar mej lika mkt om ja så sku dra på mej en potatissäck å ha just varit å sotat pannan o möter honom helt svart i trynet, men ibland e de roligt bara att göra sej fin =)

       


Nu är kaffet klart och jag inväntar darling hem från jobb, han blev lite sen idag men va ju snällt att han ringde o meddelade!

Ha dessutom hittat ett tunnfodrat vintertäcke till Löövet nu också, så nu har ja åt båda två tunnfodrade täcken, kan behövas nu när väret är som det är... Visst, isisarna går omkring i hagen med frusen snöslask i man o svans o i morrhåren å sen nöjda å glada ut ändå =P Men de e väl mera för MITT samvete som jag vill ha täcken på dem... Freyr är trots allt 16 snart 17år och Laufa är inte helt 100% OK i kroppen så då känns det bättre för mej att veta att hon är varm och torr om rygg o kors iaf!! Sen när dom är rakade så är det bättre att ha täcken nu i detta busväder...

Men nu vankas det Top Model =P


puss o kram

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AG Ylander - 29 oktober 2015 13:22

HERREGUD va länge sen ja skrivit nått här... Aja, ha väl inte haft den lättaste preioden ett tag så...   27/7 konstaterades att fostret slutat utvecklas i v.6... 31/7 till sjukhuset för förberedelser av medicinsk abort 2/8 in å göra medicinsk...

Av AG Ylander - 22 juli 2015 14:20

Ja vad kan man annat säga?? Sist ja skrev va i typ april =P  Ni som kanske hängt med så vet att mitt liv varit gaaaanska så hektiskt den senaste tiden. Den störtsta chocken of them all kom för några veckor sedan när de visade sej att ja var gravid....

Av AG Ylander - 15 april 2015 16:16

Ojsan oj vad inaktiv ja varit här då =P  Men mitt liv har minst sagt varit myyycket rörigt ett tag här nu. Gjorde ju inte saken bättre att min mor pratar om att sälja Pargas, MITT pargas, enda stället ja får sinnesro på å där ja riktigt känner mej ...

Av AG Ylander - 20 januari 2015 15:34

Efter att ha varit i Karis nästan en vecka o blivit bortskämd så e man hemma igen å blir bortskämd här med ;) Janne kockar, byker, pysslar, plockar å donar! Men ja klagar inte!! Absolut inte =P    Det som däremot tar lite hårt på mej är när folk ...

Av AG Ylander - 14 januari 2015 16:03

... Vi gav det ännu ett försök. Men var det för att VI ville eller för att "alla andra" tyckte att "Jamen klart ni ska försöka"? Ja vet inte riktigt. Men de gick ändå inte vägen. Så snart hör man till statistiken av människor med kraschat äktenskap å...

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards