Queen-Of-Darkness

Direktlänk till inlägg 29 november 2012

Hej mitt vinterland...

Av AG Ylander - 29 november 2012 14:24

Kan man ju lugnt säga =P Men vackert, ja det är det!! Skulle ha varit såååå nice att fara ut å rida idag me Petra men eftersom mina häppon int har vinterdäck ännu så lät ja bli! E livrädd för att halka ikull eller nått sånt =(

Få saker är så härliga, som att en kall, solig vinterdag, klä på sej som en michellingubbe och rida ut i skogen, helst barbacka! Tölta fram på snöklädda stigar, hästens andning blir till moln o man hör bara knarret under hovarna! Sen efteråt gå in i värmen och dricka varm oboy!! DET är mysfeeling =)

Fick iaf lite fixat inomhus =)

Jul i musikrummet

 


Jul(igare) i sovrummet

 


och så Jul i badrummet =)

 


Sen satt ja upp en julkappa nere i omklädningsrummet och en i dörren ner till källaren =)

Jag är född och uppvuxen med att det ska bytas gardiner o pysssel varierat efter årstiderna så då fortsätter jag med det.

Är bara en sak jag inte vet hur jag ska tacklas med och det är:

FÖRSTA JULEN PÅ 31ÅR UTAN MORMOR ♥♥♥

Mitt hjärta brister av bara tanken på det... Känns hemskt!! usch vad jag kommer att gråta på julafton...

 

Hela familjen samlad julen 2011.... Älskade mormor vad jag saknar dej....

Snälla kom tillbaka... Jag saknar dej så det river i bröstet...


Don´t stand at my grave and weep

I  am not there, I do not sleep

I  am a thousand winds that blow

I  am the diamond glints on snow

I  am the sun on ripened grain

I  am the gentle autumn rain

When you awakend in the morning´s hush

I  am the swift uplifting rush

Of quiet birds in circling flight

I  am the soft starlight at night

Don´t stand at my grave and cry

I  am not there, I did not die

 


Älskar denna dikt så grymt! Den e så vacker...

Nåja, fram med positiva tankarna bara...

Men som sagt, jag kan inte bli att undra om det är något fel på mej, eftersom efter mormor dog och begravningen varit, så var det som om "alla andra" bara la på locket...

"Sådärja, tanten är nergrävd, nu kan vi sluta lipa"

Men inte jag.... Det går inte en DAG utan att jag tänker på dej...

Varje dag tänder jag ljus vid ditt fotografi och tänker lite...

Det kommer jag aldrig att sluta göra...


tills vi skrivs...

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AG Ylander - 29 oktober 2015 13:22

HERREGUD va länge sen ja skrivit nått här... Aja, ha väl inte haft den lättaste preioden ett tag så...   27/7 konstaterades att fostret slutat utvecklas i v.6... 31/7 till sjukhuset för förberedelser av medicinsk abort 2/8 in å göra medicinsk...

Av AG Ylander - 22 juli 2015 14:20

Ja vad kan man annat säga?? Sist ja skrev va i typ april =P  Ni som kanske hängt med så vet att mitt liv varit gaaaanska så hektiskt den senaste tiden. Den störtsta chocken of them all kom för några veckor sedan när de visade sej att ja var gravid....

Av AG Ylander - 15 april 2015 16:16

Ojsan oj vad inaktiv ja varit här då =P  Men mitt liv har minst sagt varit myyycket rörigt ett tag här nu. Gjorde ju inte saken bättre att min mor pratar om att sälja Pargas, MITT pargas, enda stället ja får sinnesro på å där ja riktigt känner mej ...

Av AG Ylander - 20 januari 2015 15:34

Efter att ha varit i Karis nästan en vecka o blivit bortskämd så e man hemma igen å blir bortskämd här med ;) Janne kockar, byker, pysslar, plockar å donar! Men ja klagar inte!! Absolut inte =P    Det som däremot tar lite hårt på mej är när folk ...

Av AG Ylander - 14 januari 2015 16:03

... Vi gav det ännu ett försök. Men var det för att VI ville eller för att "alla andra" tyckte att "Jamen klart ni ska försöka"? Ja vet inte riktigt. Men de gick ändå inte vägen. Så snart hör man till statistiken av människor med kraschat äktenskap å...

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards