Queen-Of-Darkness

Direktlänk till inlägg 16 juli 2013

Home sweet home??

Av AG Ylander - 16 juli 2013 23:12

Är lite tudelad till detta nu... Ville verkligen inte fara hem ännu från stugan menmen... Nåja, ha bokat en resa tillbaka 31/7->9/8 så, sen börjar ju darling jobbet igen den 12:e augusti...

 

Hundarna ligger i allsköns ro o spanar på människorna vid infon =P

 

Dagens AG ;) ÄLSKAR verkligen den där lädervästen (hittade den i en klädsäck ja fick hem för länge sen att rota igenom) Den är ju såååå mkt -80:tal som något bara kan bli, men såååå jäkla cool! Är helförälskad i den ;)

 

Ha varit trött som en jude hela dagen... Sov väl en sisådär 2-3h inatt... Vaknade 04.30 av hypoglycemi o vi hade väckning kl.06 så... man va inga så häftig då inga... Ha legat hela kvällen i bäddsoffan o sovit o sett på TV om vartannat medans Darling varit o lekt i Hammarland ;) Men nu e klocka 0:15 så nu börjar det verkligen bli dags att dra sej upp mot sovrummet! Ha haft tandvärk fron HELL ikväll också, både uppe och nere =( Som om de inte räcker med att man har i en tand åt gången då?? Nää, då ska ja ha i två.... *BÖÖÖL*


Har suttit o grubblat på detta med att skriva precis vad som helst. Fick ett mess för ett tag sen där det i stora drag stod:

"Du är inte välkommen hit mera och jag skulle INTE vilja vara i dina kläder när *** får tag på dej"

Hur tolkar man det?? Är inte de ett hot så vet jag inte vad...

Var dom verkligen så KORKADE att dom trodde ja ens VILLE komma tillbaka med tanke på hur på skit allting gick på det stället?? Då e dom ju mera dummare än ja trodde... SISTA stället jag återvänder till!!

Så, där var det igen då att till mej går det bra att skriva vad som helst, men jävlar anamma om JAG skulle göra likadant, då sku de ju nog ta hus i helvete!!

Förresten så pratade jag med *** och det mesta handlade om ett missförstånd, så inte var det nån större fara med det... Men jag ställer INTE upp flera gånger, för man får ju bara skit för det själv.

Som tex nu då, skulle vara lönedag igår (15:de, min sist lön från LR) men inte kom de nån lön inte, när ja sen frågade om det så då va de ju nog mitt eget fel som inte skickat in timlistorna i tid, för de måste ha dem 7-10 dagar före löneutbetalningen... Ja skickade iväg dem den 5/7... 10 dagar före exakt! SÅ länge kan de inte ta från Godby till stan TYCKER man iaf...

Nåja, nog pratat om detta. Blir bara så sur när ja tänker på det... Men det är slut på välgörenheten nu!

 

Gullena i hytten idag =) Skönt med en mjuk säng att tutta i tycker Zoyan ;) Hon kan nog verkligen konsten att relaxa den där hunden, var hon än må vara! Ragge va lite stressad först o låg mest o hässjade, men varvade ner sen han också som det syns på bilden =)


Until Next Time

Fridens

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AG Ylander - 29 oktober 2015 13:22

HERREGUD va länge sen ja skrivit nått här... Aja, ha väl inte haft den lättaste preioden ett tag så...   27/7 konstaterades att fostret slutat utvecklas i v.6... 31/7 till sjukhuset för förberedelser av medicinsk abort 2/8 in å göra medicinsk...

Av AG Ylander - 22 juli 2015 14:20

Ja vad kan man annat säga?? Sist ja skrev va i typ april =P  Ni som kanske hängt med så vet att mitt liv varit gaaaanska så hektiskt den senaste tiden. Den störtsta chocken of them all kom för några veckor sedan när de visade sej att ja var gravid....

Av AG Ylander - 15 april 2015 16:16

Ojsan oj vad inaktiv ja varit här då =P  Men mitt liv har minst sagt varit myyycket rörigt ett tag här nu. Gjorde ju inte saken bättre att min mor pratar om att sälja Pargas, MITT pargas, enda stället ja får sinnesro på å där ja riktigt känner mej ...

Av AG Ylander - 20 januari 2015 15:34

Efter att ha varit i Karis nästan en vecka o blivit bortskämd så e man hemma igen å blir bortskämd här med ;) Janne kockar, byker, pysslar, plockar å donar! Men ja klagar inte!! Absolut inte =P    Det som däremot tar lite hårt på mej är när folk ...

Av AG Ylander - 14 januari 2015 16:03

... Vi gav det ännu ett försök. Men var det för att VI ville eller för att "alla andra" tyckte att "Jamen klart ni ska försöka"? Ja vet inte riktigt. Men de gick ändå inte vägen. Så snart hör man till statistiken av människor med kraschat äktenskap å...

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards