Queen-Of-Darkness

Direktlänk till inlägg 19 september 2013

Om man får lov o vara lite äcklig...

Av AG Ylander - 19 september 2013 09:36

Så har jag nu överlevt banne mej säkert den värsta maginfluensailet EVER... Vet inte va faen som hände... På tisdag kvällen när vi gick o la oss började ja känna av migrän, hann ligga i sängen en liten stund o sen bar de oov... BODDE på toan o spydde tarmar o allt fan ur mej som bara kan tänkas finnas där... Magsyrorna frätte i gomen så nu har ja sår där... Finns nog inget vidrigare än att kräkas upp magsafter odyl =( URK =( Kallsvetten rann, ja va skakis hela jag, lyckades ta mej till bäddsoffan som tack o lov va utbäddad från kvällen innan o drösade ner när, låg 20min, då började magen krampa igen, låg en stund till på wc, tillbaka till soffan... Sådär höll ja på från 01- whenever... Tom steg upp vanlig tid men jag var för slut för att orka prata med honom, bara jag försökte så började magen snurra. TV kunde jag inte se på för ljudet o ljuset triggade igång huvudvärken o kräkandet igen... Alltså fy faaan... Tror ja va sista gången å pratade med ulrik vid 15 på eftermiddagen...  Darling kom hem med en burk blåbärssaft åt mej efter jobb, det fick ja å hållas kvar!! Inatt vaknade jag vid 02.30 å sen kunde ja inte somna om, förmodligen för att ja sov bort hela dagen igår... Idag ha ja fått i mej en macka o en tallrik gröt o ALLT ha ja fått behålla!! Vackert så!!

Ja va fruktansvärt osocial hela dagen, för ja VÅGADE inte prata i telefon... Minsta lilla rörelse triggade igång hela skiten o de va bara att skena... Tror kl va 19 när ja rökte min första cigg på hela dagen...

Laufa fick va inne på långtork iaf =P Igår kväll så fråga Tom om han skulle gå å mata henne eller nått så ja sa att visst, vill han så kan han sätta på henne regntäcket å vippa ut henne, till saken hör att Tom nu inte ör världens skillaste på att täcka hästar, men tur som e har jag en väldigt tålmodig dam som nu inte bryr sej så mkt om man håller på å tövlar nått extra =P Men sur hade hon varit sa han =D Tror ja de =P Nå, hon va ordentligt torr iaf!! Så nu står hon hemma med regntäcke på. På lördag kväll blir det tvätt av lite häst som SKA bli svartVIT o inte svartGRÅ som hon e nu ;)

Längtar massor till söndagen ändå!! Ska bli sååå kul å ha uppvisning o va me i parad =) Dock ha dom ju inte lovat någe bra väder i helgen, tydligen ska de bara regna... Menmen... De kan alltid ändras!


Until Next Time

Fridens

 

Dagens:

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AG Ylander - 29 oktober 2015 13:22

HERREGUD va länge sen ja skrivit nått här... Aja, ha väl inte haft den lättaste preioden ett tag så...   27/7 konstaterades att fostret slutat utvecklas i v.6... 31/7 till sjukhuset för förberedelser av medicinsk abort 2/8 in å göra medicinsk...

Av AG Ylander - 22 juli 2015 14:20

Ja vad kan man annat säga?? Sist ja skrev va i typ april =P  Ni som kanske hängt med så vet att mitt liv varit gaaaanska så hektiskt den senaste tiden. Den störtsta chocken of them all kom för några veckor sedan när de visade sej att ja var gravid....

Av AG Ylander - 15 april 2015 16:16

Ojsan oj vad inaktiv ja varit här då =P  Men mitt liv har minst sagt varit myyycket rörigt ett tag här nu. Gjorde ju inte saken bättre att min mor pratar om att sälja Pargas, MITT pargas, enda stället ja får sinnesro på å där ja riktigt känner mej ...

Av AG Ylander - 20 januari 2015 15:34

Efter att ha varit i Karis nästan en vecka o blivit bortskämd så e man hemma igen å blir bortskämd här med ;) Janne kockar, byker, pysslar, plockar å donar! Men ja klagar inte!! Absolut inte =P    Det som däremot tar lite hårt på mej är när folk ...

Av AG Ylander - 14 januari 2015 16:03

... Vi gav det ännu ett försök. Men var det för att VI ville eller för att "alla andra" tyckte att "Jamen klart ni ska försöka"? Ja vet inte riktigt. Men de gick ändå inte vägen. Så snart hör man till statistiken av människor med kraschat äktenskap å...

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards