Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 2 januari 2014

Av AG Ylander - 2 januari 2014 22:56

Måste ju blir så, eftersom klockan är 23:58 ;)

Lagat ny header också som ni ser =) Va tycks?? Höll på å googla på bakgrundsbilder o man blir ju SJUK när man ser på hur mkt fint det finns!! Bestämde mej för att spara ner 10 bakgrunder... hade nog hittat 100 eller snarare 1000 som ja ville ha =P Men när ja sparat in 10 så slutade ja scrolla o titta, lika bra det ;)


Litet urval:

       

Idag ha då inte gjort i övrigt NÅGOT vettigt what so ever... Vaknade i morse med en hosta som kändes som om den skulle riva upp hela halsen o kroppen va som betong å vägde 200kg... Det var med spyorna i halsen som ja morgonmatade hästarna =( När JAG blir illamående av kaffe, DÅ är det ILLA... =/

Älskling började jobba idag också! Fast dom hade nog haft det hur lugnt som helst sa han. Kan ju vara skönt med en mjukstart!!


Men, jag behöver HJÄLP!!

Om man som jag har en totalt förvrängd bild av sej själv. Hur i hela fridens liljor lyckas man ovandla det??

Än idag, när ja ser mej själv i spegeln, så ser ja INTE AG 67kg, utan AG 120kg... Hur FAN ska man få bort den bilden?? Blir så trött... Alla andra blir ju trötta på mej också med mitt gnällande o gnatande!!


Until Next Time!

Fridens

 

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards