Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 7 januari 2014

Av AG Ylander - 7 januari 2014 16:39

Detta är ett facebook-connect test, har haft facebook-connect hur länge som helst men de ha inte funkat på ett tag nu =/

Så, testing testing =)


Snart packar älskling å åker tillbaka till stan för å spela med bandet, dom ska va i studion igen, så glad för hans skull =)


 


Until Next Time

Fridens

 

Av AG Ylander - 7 januari 2014 15:44

Min hjärna funkar typ såhär:

Ja tänker

-Om ja diskar NU, kan ja då ligga legalt på soffan o slöa tills darling kommer hem månne??

Sagt o gjort, sätter igång å diskar, så tittar ja runt mej, de e ju nog liiiiite dammigt i hörnen, ja så då dammsuger ja då, men svämmar inte bykkorgen över nästan?? Aja, slänger igång en maskin byk då...

osv =P sådär funkar jag helt enkelt!!

Nu på eftermiddagen i väntan på darling så passade ja på å prova mina underbart snygga punk/rock kjolar:

               

och ett linne ja också då ;) sen MÅST man ju egofota lite när man håller på:

     

^såhär ser ja ut idag, klädde å fixa upp mej lite extra för älskling när han kom hem. Han märkte inget ens... :'(

karlar.... aja...

Det går inte att göra en ful människa snygg hur mkt spackel man än må smeta på ;)


Vi pratade med Gittis om det där med komplimanger en gång: Det spelar eg ingen roll om 10 killar säger att man e het, sexig eller snygg, men om en annan tjej som man anser själv att e grymt snygg säger att man ser bra ut, DÅ blir man glad =)

Jag blir överlycklig om Gittis eller Corinne ger mej komplimanger, eftersom dom två är i MIN värld bland de vackraste kvinnor som exicterar! Det värmer så otroligt i hjärtat att höra =)


Så detta är vad jag gjort idag =) Ja vet inte, men ibland kommer det fåfängda människan i mej fram... Ja älskar ju att klä upp mej snyggt, sminka mej o laga hår, naglar odyl! Ja tycker de e jättekul! Det blir bara inte så ofta...

Därför gillar ja att laga mej fin för Tom, bara för att vi varit ihop i 10år så behöver han väl inte alltid mötas av en osminkad fru men trassligt hår och mjukisbyxor på sej =P


Until Next Time

Fridens

 

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards