Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av AG Ylander - 6 januari 2012 19:56

På basis av ordspråket: Ta hand om dina när o kära, ta vara på den tid Ni har tillsammans, ta aldrig något förgivet, man vet aldrig när den sista stunden är kommen...


Jag känner mej så lyckligt lottad med en sån underbar make som jag har♥ Jag har en make som älskar MIG, som finns där för MIG. Ställer upp på MIG i alla väder. Han är oersättlig. Jag älskar honom mera än dt finns ord man kan sätta på det jag känner. Jag har aldrig älskar någon som jag älskar honom. Han är mitt allt! Vi är som lr o långhalm. Jag har äntligen hittat pusselbiten som fattades i mitt liv. Vi är a match made in heaven... Min bästa vän och älskade. Tvillingsjäl. Självsfrände... Finns INGET som betyder så mkt för mej som DU gör! Kan inte folk acceptera det?? TOUGH LUCK!! Inte mitt problem!! Ja ha fått höra både det ena och det andra om vad folk tycker o tänker om oss, men hey, vi har varit ett par över 8år nu! Borde inte det räcka som "bevis" då att vi faktiskt hör ihop?? Att jag skriver sånt härnt, lär väl flera tycka är grymt löjligt, men de SKITER JAG I!! Om man verkligen älska någon, varför skulle man inte få berätta om den lyckan den människan skänker mej då?? Inte för att orden som sagt räcker till... Finns så mkt jag vill säga, skriva, men finner inte rätt ord för de olika sakerna! Du är dt bästa som nånsin hänt mej! Du är mitt allt! Jag älskar dej mera än livet självt, utan dej är jag ingenting. Du är luften jag andas, du är marken jag står på... Utan dej vid min sida skull jag ALDRIG tagit mej igenom de djupa depressionerna och ångestfyllda stunderna jag upplevt, du har troget funnits vid min sida, stöttat, tröstat, älskat. Du har tagit mej i din stora, trygga famn och vaggat mej igenom gråtanfallen, du har visat mej stegen många gånger att jag kan ta mej upp från gropen jag ramlat ner i! Ingen har nånsin gjort så mkt och hjälpt mej så mkt som DU! Jag önskar andra kunde se det på samma sätt som mig, så jag skulle slippa höra sånt som "du sku ha det mycket bättre utan Tom" o allt vad ja nu hört, men vet du, jag BRYR mej inte. Det är jag som ska leva ihop med dej. Det är jag som sett dina finaste sidor. Du är en underbar människa, och jag finns föralltid här hos dej!

Jag älskar dej Tom Kristian Ylander ♥♥♥

Det är du och jag till döden skiljer oss åt

Om ens då...

 

 

 

 

 

       

When you came into my life

You took my brath away

It was love at first sight

All the way

When you came into my life

The world was not the same

No more

Becaurse you love

Has fund it´s way

Into my heart


Puss o kram

från en överlycklig och jättekär

 

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards