Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 11 januari 2012

Av AG Ylander - 11 januari 2012 14:31

Ha vi nog varit jag o Emma idag ;) Jessus va vi fått gjort! Klurade ut hur vattenpåsen funkade o fyllde vatten åt hästarna, fixa o dona me ensliaget, fick upp plaststolparna, drog sönder en lina *ups* en massa annat å så va vi o red en sväng på det ännu... Fast allt ha nog mer eller mindre gått i slow motion för min del, kroppen ha inte riktigt hängt med som den ska, men nu efter ridturen så va ja TVUNGEN att ge upp å lyssna på min kropp, så ja lämna Emma att sätta ut hästarna igen, de fixar hon nog!!


Avgiftningen då?? Jo de ha nog gått över förväntan bra måst ja säga!! Va mkt värre sist som ja sku sluta... Så vi får se nu då bara hur de funkar i fortsättningen!! Bara ja lär mej att LYSSNA PÅ KROPPEN!!! Ja FÅR verkligen inte göra mera än vad ja klarar av, de blir int bättre av det inte!! SÅ nu måste ja skärpa mej o ta de i den takt min kropp säger, PUNKT!!


 

En LITE skitig Laufa som äter äpplen på julafton i en LERIG o ÄCKLIG hage... =P


Nu ska ja lägga mej o vila en stund o invänta underbara älskade komma hem ♥


puss o kram

 

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards