Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 19 maj 2012

Av AG Ylander - 19 maj 2012 16:17

Nää, så e de nog!! Nu syftar ja dock inte på nått spciellt som sku ha hänt just NU, utan mera sådär allmännt!! En sak livet lärt mej iaf är att ta ALDRIG något förgivet!! Livet tar ibland när man minst anar det oanade vändningar... Ta hand om dina nära o kära, visa att du älskar dom och säg det nån gång! Man vt aldrig hur länge man får ha dem kvar i livet!!


Vad är kärlek/lycka för mej?? Dessa bilder får visa:


       

Min underbara älskade Tom♥ och lille hjärtegrynet Laufa♥

Såklart betyder Freyr MASSOR för mej, han e otroligt charmig den herremannen, men Laufa är på ett annat sätt speciell när hon klassa lite av som en problemhäst och att HON accepterade mej så snabbt som hon gjorde, dt har satt sej i mitt hjärta! Även om hon kastade av mej hejdlöst för en vecka sen, så är ja inte RÄDD eller OSÄKER... Ja ger inte upp bara!! DET har livt också lärt mej. NEVER EVER GIVE UP!!


 

GODA VÄNNER är LYCKA FÖR MEJ!! Ingen nämnd ingen glömd, men såklart kommer Sara alltid att vara min närmaste, fan vi ha känt varann i 24år nu!! Herregud, snajja vad vi två gått igenom genom alla de åren!! Helt otroligt!


Onödigt vetande:

Idag firar Tom♥ o jag 8år 6mån och 17dagar tillsammans ;) Bara så ni vet ;)


 

Och SÅKLART betyder ju finaste tjejorna MASSOR för mej, dom symboliserar också lycka, kärlek och glädje!! Livet vore BRA tråkigt utan våra galna näsor ;)


Så, nu vet ni det =)


Puss o kram

 

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards