Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av AG Ylander - 5 februari 2013 19:52

Påbörjade arbetspasset i Sund idag =) Riktigt skoj o va på work igen =) En liten, mysig mjölkgård jag ska vara på nu i ca 2-3mån. Ska bli riktigt skoj!! Fast för ovanlighetens skull har JAG grovsidan, lite strange eftersom det nästan alltid är jag som mjölkar, men det går nog bra det med =) Har även en liten röd porrlåda till låns nu, precis likadan som jag själv haft för ett antal år sen, som jag tyvärr smällde i blixthalka en vinter, så de e ju nästan nostalgiskt att köra den =) En liten Ferrari!! Micaela har en stor Ferrari ;) *hahahaha*


 

Spanar på ponnisar från källarfönstret ;)

Hästarna fått en ny bal mat, vi har fått middag o nu e de dags att gå å mysa ner sej i soffan framför TV:n innan läggdags. Uppstigning 03.30 o iväg på work bara... Hjälp va tidigt man måst upp =P Men de som e bra e ju iaf att man e klar såpass tidigt att man kan lugnt kasta sej en par timmar på soffan i allskönsro när man kommer hem!


Hemma flyter allt på grymt bra just nu!! Känns underbart att det går framåt och vi är mer kära o löjliga än vi nånsin varit tidigare ;) Men de e väl så de ska va om de e bra =)


Until next time

Fridens

 

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards