Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 16 februari 2013

Av AG Ylander - 16 februari 2013 10:12

Hysteri nr.1 ALLA HJÄRTANS DAG...

No words needed ;)


Hysteri nr.2 INSULINET

Fick det fixat nu, ha letat mej GALEN efter receptet men inte hittat å långtidsverkande helt slut =( Så haffa Noppe mej på chatten å frågade om ja fått de ordnat o att han ahde extra hemma så ja kunde få! UNDERBART!! Dock är det Lantus, jag har protaphan, men det har varit prat om att jag ska byta till Lantus så nu har ja ju chansen att testa då!! Huvudsaken att ja fått tag på långtidsverkande, visst klarar man sej på korttidsverkande ett tag mej man måste ju ha det där basinsulinet ändå som ligger i kroppen hela dagen. TUR att det finns såna vänner!!!


Så nu börjar det bli dags att klä på sej, sätta på sej nyllet å fara iväg på ärenden! Skroten först å Bjärström sen. Måste köpa nått gott med till Noppe bara, det är det MINSTA man kan göra när han räddat mitt liv såhär!!!


Tills vi skrivs!!
Fridens!

 

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards