Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 13 februari 2013

Av AG Ylander - 13 februari 2013 10:07

Just nu kom en liten ljusglimt igen =) Näjj, kanske inte så liten ändå, va å slrek på arbetsavtalet till LR imorse!!! Kändes såååå bra =) Okej om det gäller till 31/3 "bara" men är ju något iaf!! Sen vet man ju inte vad som händer efter det om frun på gården blir sjukskriven längre eller nått, men vi kör såhär nu till att börja med =) Kändes iaf väääääldigt bra!! Kankse man har en möjlighet att få saker o ting uppredda för en gångs skull. Tack vare AMS tollande vart ju allt försenat... Ja visste inte att man var tvungen att redovisa om man varit hemma i feber... Men tydligen! Nå, nu vet jag ju iaf till nästa gång... Så nu haltar vi oss framåt på väääldigt små medel... Hoppas nu att ja får a-kassan på fredag, annars vet ja inte VEM ja ska skjuta... ;) *hör ironin*

Nåja, så länge min rygg bara håller så är det väl bra, idag har ja grymt ont efter ensilageskottandet igår, men det ska väl gå över... Bara jag blir starkare i mina muskler så brukar det funka bättre =)


Va ut på en mysig snöridtur igår med Maria o Jennifer på en riiiiktigt TurboTöfs =P Galenpanna ;)


SNAJJA föresten va härligt att ha fungerande internet hemma igen!!! Ha ju bara kunnat surfa på mobilen i en veckas tid å de e ju liksom inte alls samma sak som att sitta vid dator =P


   

Kallt kontaterande att majoriteten av mina bilder är tagna precis på detta sätt =P Undrar hur det kommer sej egentligen ;) *höhöhö*


Until nex time

Fridens

 

 


och som avslut normala bilder på Tom ;)

 

"Mrrrrrrr, det luktar illa hääääär"


 

"AAAAHHHHH AAAAHHHHH AAAAHHHH MITT FINGEEEEEER"

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards