Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 20 februari 2013

Av AG Ylander - 20 februari 2013 21:16

Trots att ja mådde lite skumt ännu så nog laga ja mej iväg på jobb, trött som en gnu i jakttider... Men det var nog mera en pärs... Började med mitt men det gick trögt, vände i magen o flimra i ögonen... Efter ja sopat foderbordet va ja helt slut o när ja hade skrapat o spånat ena sidan va ja så darrig o hade världens hjärtklappning så ja måsta sätta mej ner en stund... Frun på gården kom å sa hej å pratade några ord, vilket slutade med att hon skickade hem mej, jag varken såg eller kände mej någe vidare kry...

Att köra hem va en riktigt pärs... Ja va så trött o yr i huvudet att ja var nog 80% av tiden på fel sida vägen =(  Mådde IIIINTE prima kan ja lova...

     

Väl hemkommen stupade ja tillbaka i bäddsoffan o dit blev ja tills Darling kom hem. Blev inget stalltalka ikväll heller med andra ord, det var synd, för det skulle varit roligt o ja hade verkligen sett fram emot det, men mår man inte bra så gör man inte o ja TROR inte att någon av stalltjejerna vill ha magsjuka ;) Så vi gör ett nytt försök i helgen om det skulle lyckas bättre!

Lite mat ha ja iaf fått i mej OCH behålla, men jag skulle komma på  måndag på jobb igen så jag skulle bli frisk ordentligt, sen HOPPAS ja att ja håller mej frisk också, ha varit lite väl jobbigt en tid nu med en massa skit...

Så nu ska ja ta min värkande, bubblande, brummande mage och min långhåriga hårdrockare o lägga mej o se på TV en stund innan läggdags...

Tills vi skrivs

Fridens

 

Av AG Ylander - 20 februari 2013 11:21

Så var det ÄNNU en gång samma visa...

Jag tycker de e rätt humor hur ANDRA vet precis exakt VEM jag skriver om när ja inte skrivit namn, kön, ålder eller över huvudtaget NÅTT som skulle stämma in på NÅN direkt... Men de e ju bra att andra håller reda på det ÅT mej då =P

Men jag borde ju ha lärt mej om människor o deras snabbhet på att dra förhastade slutsatser...

Men SNÄLLA, sluta nu ta något förgivet. Varför anklaga om man inte är 100% säker??


Nog om detta


Sovit en par timmar, välbehövligt efter denna sömnlösa natt... Nu kankse man borde äta nått innan man pyser iväg till jobb! Ikväll vaknas stalltalka, känner mej inte alltför pepp på det ännu men lär väl bli bättre! Mycket som behöver göras för att få allt klart ;) Men det blir nog bra!


Until next time

fridens

 

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards