Queen-Of-Darkness

Alla inlägg under januari 2014

Av AG Ylander - 1 januari 2014 17:53

Har varit så deprimerad på senaste. Så otroligt grymt jävla nere att de inte finns någon hejd. Jag tänker inte gå in på orsaken här nu med respekt för människor, men iaf.

Så bestämde ja mej häromdagen att nu får det vara NOG! Jag ORKAR inte gå omkring å va deppig mera pga att vissa inte kan "bete" sej! Ja tänker INTE!!!  De e mest bara jobbigt med en del som nu VERKLIGEN vänder kappan efter vinden... Jag blir bara så förvirrad o SÅRAD, vet nu definitivt inte var ja har människan mera... Inte bland mina närmaste iaf! De nu bara e så helt enkelt att hur fan man än vänder sej så e de nån som aldrig e nöjd...

Jag får så otroligt grymt mkt stöd o pepp av min underbara stalltjejer här =)  tex när Corinne o ja e ut o rida, är det något vi är RIKTIGT BRA på så är det att peppa varann!! Vi verkligen lägger vikt bakom det som den andre gör BRA och framhäver det positiva =) Det är så roligt att ha någon att träna med nu! Dessutom är det extra roligt, eftersom jag ser Corinne som så GRYMT duktig, så när hon sen hojtar till mitt i allt "SNYGGT AG!!! Det där ser RIKTIGT bra ut!!" det blir man sååå lycklig av =) så vi är nog bäst på att stärka varandras självförtroende! För det är ju de JAG fortfarande behöver träna på, att TRO PÅ MEJ SJÄLV!! Jag VET ju innerst inne att ja KAN, men ja måste ju TRO på mej själv också!! Ja menar, ta Freja som exempel, hon e ju superflott o jättefin, vem ha tränat henne till det?? Jo, JAG!! Ja MÅSTE bara få in det i min tjurskalliga skalle ännu ;)

Rebecca då, hon måste ju också vara bland det underbaraste som exicterar som människa! Jag känner att jag verkligen funnit en ÄKTA VÄN i henne!! Hon betyder så grymt mkt för mej att det inte är klokt!! Därför gav jag mina båda stallflickor en varsin nyckelring med en skyddsängel hängande i, för att jag är rädd om dem!!

 

Ja menar, bara kolla vilka snygga stalltjejer ja har hos mej ♥


Nyår kom å gick. Hade lite middagsbjudning här hemma, vi va 7pers till middagen å sen kom Kingpin o festa! Menyn var

*Toast skagen a'la Corinne

*Stek, klyftpotatis o tillbehör

*Kladdkaka, drömtårta, mintchokladglass o vispgrädde!

Fast visserligen, så vi glömde äta efterrätt =P Alla va så fruktansvärt stinna efter för o varmrätten =P

 

Trion =)

Three bitches on the row ;)

     

Såhär kan man också dricka bål ;)

 

och så blev de karaoke såklart =P Det hör liksom till!!

Alla utom Slode for vid 23-tiden, sen efter 24 slaget så kom Mikkiz hojjande till oss för att sjunga lite =) Vi hade superskoj!! Måda in kladdkaka o sjöng karaoke =D Eftersom vi glömde efterrätten så hade vi ju en massa gott att tränga in i truten =)

VId 3 gick jag o SLode till kojs. Jepp, ja sov mellan Tom o Slode inatt ;) Hur mysigt som helst ju =P Älskling själv satt o tittade på datorn på en Judas Priest konstert men vaknade 04.30 i stolen å konstaterade att de nog var dags att krypa till kojs då ;) Slode o jag låg å pratade om allt o inget i en timme säkert =) Älskling va även duktig o städade innan han kom till sängs också, fast de e standard! Han gör det ALLTID när vi haft fest, innan sovdags så städas det ;)

Hästarna tog nyåret me ro, va väl bara HobNob som lite oroligt vankade i hagen, men varken Willies eller Laufa brydde sej nämnvärt om raketerna! Isisarna va också alla kvar i hagen å alla stod på sina 4 ben ;)

Idag ha man inte gjort många knop.... Legat på varsin ända av soffan å glott på TV typ... Hujedamej va illa man ha mått =P Meeeen de blir lätt så när man ska hålla på å blanda... Men de va nog helt klart värt det ;) Men nu klarar man sej en stund till igen utan att dricka!


Until Next Time!
Fridens

 

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards