Queen-Of-Darkness

Direktlänk till inlägg 7 januari 2012

värken tar KÅL på mej ;,,(

Av AG Ylander - 7 januari 2012 21:21

verkligen, ordagrannt, så känns de som om ja sku DÖ när som helst... Har sån fruktansvärd kroppsvärk så de finns inga ORD till det... Fattar inte varför *gråter* Nu ha värken börjat krypa ner i benen å ut i armarna också... Räcker inte med att "bara" ryggen ska jävlas... FATTAR inte vad som är felet =( värkmedicinerna vill inte heller riktigt hjälpa, så ja går omkring här hemma då som en skadskjuten kamel o känner mej 90år gammal...

    Två bilder på felet i min rygg! Ja e då alltså opererad för diskbråck EN gång för ca 14-15år sen, nu har ja fått nytt ovanför de som opererades... Jag som trodde ja sku slippa denna skiten igen... Men nej!! År 2012 blir nog inte så jävla bra iaf misstänker jag... När ja inte riktigt vet VAD ja ska göra åt saken.

Ni som nu kanske läser min blogg, har ni några TIPS på övningar som stärker ryggen?? Förutom ridning, för det sysslar jag med redan. ALLA tips å råd tas enmot ÖPPENHJÄRTLIGT!!! Tacksam för svar!!


Så idag blev det inte gjort många knop... ♥va snäll o hjälpte mej med vatten åt hästarna, sen for vi ut till mamma o pappa, först somnade ja i bilen (inget ovanligt) å sen slocknade ja bort en stund i pappas säng... Middag blev det! Kåldolmar, potatis å gräddsås *mmmmjummjumnominomi* sen ett fotbad å så hem! Här ha vi inte gjort så mkt varken ♥ eller jag... Suttit å sett på TV, vankat runt lite, hängt på datorn o druckit kaffe... Nu börjar även magen kännas dålig =( FANFANFAN.... Får man aldrig vara lycklig en hel dag?? Näää sinni, de går inga för sej de heller.... SKIT...


puss o kram

 

 
 
Tamira

Tamira

7 januari 2012 23:28

Har ju själv problem med alla mina leder, brukar även ha väldigt ont i ryggen som pappa också lider av. Gick på fysioterapi förut och fick träningsprogram (man måste ha pilatesboll till de flesta övningar) för att stärka lederna. Det fungerade men nu har jag inte gjort det på ett tag, men det brukade hjälpa om jag hade ont i ryggen också! :) En annan sak är ju att bli masserad, men det kanske bara hjälper för tillfället..

http://www.tamira.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Erika

8 januari 2012 09:41

Me sån där "gympaboll", kommer inte på va dom heter nu, så finns det ju jättebra ryggövningar att göra. Finns säkert övningar på youtube o söka fram... Hoppas du får nå hjälp, för inge kul o gå runt me värk... :(

 
Ingen bild

Tina

9 januari 2012 10:13

Kanske pilates el yoga? Ta hand om er! kram

 
Ika

Ika

9 januari 2012 20:35

Lider med dej gumman att du ska måsta ha så ont. Har juh själv besvär med ryggen men inte alls i närheten av va du lr Spook har. :((
Vad säger läkarna då? finns det verkligen inge att gör åt?
Hoppas det är bra annars med er. Saknar dej babe! <3
Puss

http://sweet-little-princess.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AG Ylander - 29 oktober 2015 13:22

HERREGUD va länge sen ja skrivit nått här... Aja, ha väl inte haft den lättaste preioden ett tag så...   27/7 konstaterades att fostret slutat utvecklas i v.6... 31/7 till sjukhuset för förberedelser av medicinsk abort 2/8 in å göra medicinsk...

Av AG Ylander - 22 juli 2015 14:20

Ja vad kan man annat säga?? Sist ja skrev va i typ april =P  Ni som kanske hängt med så vet att mitt liv varit gaaaanska så hektiskt den senaste tiden. Den störtsta chocken of them all kom för några veckor sedan när de visade sej att ja var gravid....

Av AG Ylander - 15 april 2015 16:16

Ojsan oj vad inaktiv ja varit här då =P  Men mitt liv har minst sagt varit myyycket rörigt ett tag här nu. Gjorde ju inte saken bättre att min mor pratar om att sälja Pargas, MITT pargas, enda stället ja får sinnesro på å där ja riktigt känner mej ...

Av AG Ylander - 20 januari 2015 15:34

Efter att ha varit i Karis nästan en vecka o blivit bortskämd så e man hemma igen å blir bortskämd här med ;) Janne kockar, byker, pysslar, plockar å donar! Men ja klagar inte!! Absolut inte =P    Det som däremot tar lite hårt på mej är när folk ...

Av AG Ylander - 14 januari 2015 16:03

... Vi gav det ännu ett försök. Men var det för att VI ville eller för att "alla andra" tyckte att "Jamen klart ni ska försöka"? Ja vet inte riktigt. Men de gick ändå inte vägen. Så snart hör man till statistiken av människor med kraschat äktenskap å...

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards