Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 14 september 2012

Av AG Ylander - 14 september 2012 09:13

Hela LIVET består av uppgångar å nedgångar! Nöd och lust. Med och motgång... Frågar är sen att får man faktiskt vara lycklig en HEL dag?? Oftast inte. Men det visar sej... Klockan e ju bara 10.15 än så långe så myyyyycket hinner hända ännu idag!! Men ja hoppas de får vara lugnt ändå!!

Var e mitt lyckopiller Corinne när ja behöver henne??

http://idacorinne.devote.se <- där hittar ni in till henne (pikpik Catta   )


Älskling for iaf iväg på jobb och jag försökte faktiskt sova lite till men de gick inte, så då steg ja upp... Ska börja packa husvagnen å kolla att vi får med oss allt vi behöver till kvällens kalas =) Ha inte druckit nått igen nu på en tre-fyra veckor så... Har en låda starköl hemma som ska packas med, fasar lite för kvällen ;) Ja TÅL ju inte nått typ alls mera nu å så har man bara starköl... Aja, de blir intressant... Som ja sa åt Sara: Dom får väl knyta fast mej o kasta ner mej  fårhuset om ja blir en alltför hemsk PMS kärring =P *hahaha*

Borde måla vägg 3 i stallet också så de får torka tills ja kommer hem... Nåja, får se vad det blir att göra bara!! Husvagnspackande är prio 1!! Int för att vi behöver ha så massa saker med oss, sängkläder, ombyte odyl bara. Oljebatteriet som går på el kan vara bra, verkar bli rått ute idag å vi har inte fått värmsystemet att funka i vagenen, så de kan bli lite fuktigt å kallt i värsta falll..

KAN int nån glad komma på kaffe å muntra upp min tillvaro lit då??? *suck*

ensammast i världen, så känns de... Fast ensam e ja ju aldrig, har ju mina hårbollar här hemma, både de som ät inne å de som är ute!! Djuren skänker en nog sååå mkt glädje!! Vet inte var jag skulle vara idag om de inte vore för mina älskade pälsbollar!! och min underbara Tom♥♥

Ni betyder mest:

             

Absolut helt klart ni ÄGER!! Utan er vore ja inget!!


puss o kram

 

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards