Queen-Of-Darkness

Alla inlägg den 20 september 2012

Av AG Ylander - 20 september 2012 01:47

... mitt i natten!! Klockan e ju liksom 02.48 å John Blund ha som vanligt svikit mej!! Tredje natten i rad nu =(  Börjar bli lite jobbigt!! Eller ja, tror de beror mest på mina värkmediciner... Dom brukar kunna ta bort sömnen om man tar full dos o dom sista för sent på kvällen... Men ja tycker ändå att jag för det första ha int ens tagit full dos idag å för det andra så tog ja sista pillret vid kl.18 Aja, hur som haver, trött e ja men sova går inte =( ha legat å lyssnat på älsklingens jämna andetag (och grymma snarkande också tidsvis...) och försökt somna, men nääää... fast å andra sidan så älskar ja verkligen att ligga å lyssna på hans andetag när han sover!! Låter så rofyllt på något sätt =) Ja e lite knasig, ja vet ;)


Blev o tänka på just det där med kärlek å förhållanden! Jag ha ALDRIG upplevt något liknande någonsin tidigare med någon än vad jag gör nu med ♥ Idag har vi varit ett par i 8år 10mån och 18dagar. ALLA minns väl känslan när man e nykär?? När allt e nytt å spännande, man e sådär löjligt gullig, går hand i hand, pussas o kramas o myser överallt i tid o otid. Sånt upplever jag än idag =) Med jämna mellanrum så blir vi som nykära igen, om o om på nytt ♥♥ Skickar sötsliskiga sms till varann, pussas å kramas, går hand i han eller håller om varann, fjärilar i magen, känner mej sådär härligt fnittrig å blir varm i hela kroppen när ja tänker på Honom♥ svävar omkring på mina små rosa moln ♥ Men det är väl så det ska kännas när allt är BRA! Kan ju bara lova att de va flera försök ett tag att förstöra mellan oss, OJ va vissa kämpade med de =P Men tji fick dom!! Dessutom slog folk vad om att vi MAX sku va ihop ett år, sen gifte vi oss, då slogs det vad om att vi sku va gifta MAX ett år... Men tji fick även de!! Kan ju bara säga att ha vår kärlek övervunnit våra mörkaste perioder hittills, så övervinner det ALLT... De va inte långt ifrån att vi faktiskt gick skilda vägar för några år sedan, men fast allt va bara skit emellanåt, så fanns det en lite röst i bakhuvudet som sa "Kämpa, för faaaaan, KÄMPA. Det kommer att vara värt det" och mycket riktigt, här e vi än idag =) Jag är lyckligare än vad jag någonsin skulle kunna vara! Jag älskar min underbara älskade långhåriga hårdrockare på ett sätt jag inte trodde möjligt! Han har fått mej att känna känslor jag inte trodde fanns, vi har vuxit samman på ett sånt underbart sätt som jag inte trodde gick, känner en sånt samhörighet med honom som jag inte trodde var möjlig!! Vi tar vara på varann och ser till att hålla liv i kärleken med små medel, en klapp på rumpan, smekning på kinden, en puss i nacken, en liten kram bakifrån när man går förbi, såna små saker å gester som betyder så mycket!! Ett gulligt spontant sms får den gråste dag att kännas som solsken!! Det är mycket viktigt för oss!! Nu mera så ligger jag mycket hellre en hel lördag i soffan o kramas med älskling än ränner omkring ute bland folk, festar eller gör nått annat. Nej istället laddar vi upp med cola, godis o chips, kryper ner i hörnet av soffan under samma filt å gosar en hel helg! Vi hör liksom ihop, Tom och jag. Mitt liv vore tomt och otänkbart utan honom. Han är allt jag någonsin önskat mej av en man och lite mera därtill också ;) Han har alla underbara kriterier som gör att han gör mej till den lyckliglaste tjejen på jorden =) Jag älskar min underbarste mer o mer för varje dag, månad, år som går. Vi växer oss samman mer o mer för varje år som går. Vi är ett team, han och jag! Ingen känner mej som han gör, ingen känner honom som jag gör. Vi är varandras bästa vänner, vi har inga hemligheter för varandra, jag kan inte ljuga eller undanhålla saker för honom och Tom, ja han e nog den SÄMSTA det finns på att ljuga som exicterar!! Men tur är väl det, för vad är det för förhållande, om man ska måsta undanhålla saker eller ljuga för sin partner?? Det är ju dömt att misslyckas!! Förhållanden ska ju bygga på förtroende, respekt och tillit, men om man inte kan vara ärlig o berätta allt för sin partner, vad har man då att bygga vidare på?? Svar: Inget!! Inte i min värld iaf!! Han har tillgång till allt hos mej, telefonen, FB, bloggen, DW, mailen, e han nyfiken på något eller så så e de bara för honom att gå in på nån av mina internet sidor om han vill och vise verca, jag har fullt tillgång till hans internet sidor, telefon odyl!! Vissa tycker att man inte ska ha så, att man måste få ha nått privat, absolut ska man det!! Varsågod bara!! Men VI ha valt att ha det såhär! Samma detta med att festa på skilda håll, mååånga fattar inte sej på oss när det gäller detta, men VI VILL INTE festa utan den andra!! Så enkelt är det bara! Jag skulle inte tänka tanken att fara ut på nån "tjejkväll" med alkohol o krogen utan Tom, nej inte en chans!! Jag får fara, det e självklart ja får, men jag VILL inte!! Samma för honom, vissa tycker att jag "Låser in" honom, men visst, klart han FÅR fara på krog eller sånt, men han VILL INTE heller!! Ja menar, vad är det för förhållande då om man inte kan festa tillsammans, utan alltid ska vara på skillda håll?? Om andra vill ha det så så varsågoda!! Gör som ni vill!! Men sluta ifrågasätta VÅRA VAL!! De som känner oss vet att vi inte far ut utan den andre, så de frågar inget sånt heller, sen finns de dom som frågar å ser hemskt förvånade, näst intill chockade ut när vi förklarar hur vi vill ha det! Men hallå, om VI trivs med det valet, då ska väl inte andra ha problem med VÅRA val heller, eller hur??

Ojsan, blev ett rätt långt inlägg detta nu då om kärlek ;) Men kärlek är något så underbart!! Ja hoppas och önskar att alla nån gång i livet ska få uppleva den stora kärleken och totala lyckan!! Det har jag fått iaf ;)


         

 

 

Det finns INGEN som får mej att må så bra som du. INGEN som kan få mj att skratta som du. INGEN som får mej att känna mej älskad som du! Jag har aldrig upplevt så mkt kärlek från någon som av dig! Du älskar mej på ett sätt jag inte trodde jag kunde vara älskad! Du ger mej så mycket kärlek, ömhet, passion. Vi har upplevt saker tillsammans jag aldrig trodde jag skulle få uppleva med någon annan! Du betyder allt för mej, du är hela min värld. Jag betyder allt för dig, jag är hela din värld!

Trots det finns alltid rädslan, oron, mardrömmen, att du ska lämna mej! Min största skräck är att stå ensam utan dig! Fast jag vet, att den dagen knappast kommer!!


 


puss o kram

 

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards