Queen-Of-Darkness

Direktlänk till inlägg 26 februari 2013

H-h-h-hutterrrrrr....

Av AG Ylander - 26 februari 2013 08:07

Jag håller alltså ABSOLUT på att frysa ihjäl =( är nog en kombo av att ja e trött som en gnu o vi har inte så varmt inne i kåken...

Tusan va kul de va å jobba igen igår =) Gick som tusan gjorde det!

Imorse va ja själv, gick riktigt bra det med =) Skrattade när bonden själv kom ut sen vid 6-tiden för att säga god morgon

- Skulle inte du ha sovmorgon?? Frågade jag

-Ja va tusan, ja ha ju sovit 1,5h längre än vad jag brukar!! Det är ju sovmorgon det! Skrattade bonden

Då kom det tillbaka när jag jobbade som mest den där ena sommaren o om jag råkade vara ledig någon morgon, så steg jag upp kl.8 å de va nån som frågade:

-Mehh, sku inte du SOVA när du e ledig??

janå, men om man vanligen stiger upp kl.05 o så får man sova till 8!! De e 3 timmar längre än normalt! Det ÄR sovmorgon =P


Ridningen gick riktigt bra igår! Sen när töltmoppen vaknade alltså. Först på bortvägen så va Freyr helt övertygad om att han va travhäst =P Han kunde endast tölta riiiiiktigt mikroskopiskt saktasaktasakta, sen föll han ner i trav o galoppera orkade han inte alls =P Sen vände vi hemåt, då JÄVLAR kom töltmoppen fram o han flög fram i ökad tölt =) Lillin satt med ett stoooort smalj o såg sååååå lycklig ut att hon äntligen fick prova tölta =)

 

Så fin bild på Jennifer o Freyr o tölt =)

Dom två passar så jättebra ihop tycker jag =) Nu när hon ÄNTLIGEN har börjat tuffa till sej o VÅGAR bli arg, VÅGAR säga till ovh kräva något =) Hon e liten men tuff Jennifer ;)


Until Next Time

Fridens

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AG Ylander - 29 oktober 2015 13:22

HERREGUD va länge sen ja skrivit nått här... Aja, ha väl inte haft den lättaste preioden ett tag så...   27/7 konstaterades att fostret slutat utvecklas i v.6... 31/7 till sjukhuset för förberedelser av medicinsk abort 2/8 in å göra medicinsk...

Av AG Ylander - 22 juli 2015 14:20

Ja vad kan man annat säga?? Sist ja skrev va i typ april =P  Ni som kanske hängt med så vet att mitt liv varit gaaaanska så hektiskt den senaste tiden. Den störtsta chocken of them all kom för några veckor sedan när de visade sej att ja var gravid....

Av AG Ylander - 15 april 2015 16:16

Ojsan oj vad inaktiv ja varit här då =P  Men mitt liv har minst sagt varit myyycket rörigt ett tag här nu. Gjorde ju inte saken bättre att min mor pratar om att sälja Pargas, MITT pargas, enda stället ja får sinnesro på å där ja riktigt känner mej ...

Av AG Ylander - 20 januari 2015 15:34

Efter att ha varit i Karis nästan en vecka o blivit bortskämd så e man hemma igen å blir bortskämd här med ;) Janne kockar, byker, pysslar, plockar å donar! Men ja klagar inte!! Absolut inte =P    Det som däremot tar lite hårt på mej är när folk ...

Av AG Ylander - 14 januari 2015 16:03

... Vi gav det ännu ett försök. Men var det för att VI ville eller för att "alla andra" tyckte att "Jamen klart ni ska försöka"? Ja vet inte riktigt. Men de gick ändå inte vägen. Så snart hör man till statistiken av människor med kraschat äktenskap å...

Presentation


Välkommen in att följa mitt liv! Är väl mera åt hårdrock/goth stilen. Lider av panikångest som kommer och går. Så welcome and enter the dark side... ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards